مشترکین کنیایی 25 درصد از مجموع ذخیره جهانی ورلد کوین (Worldcoin) را به خود اختصاص دادند

مشترکین-کنیایی-25-درصد-از-مجموع-ذخیره-جهانی-ورلد-کوین-(Worldcoin)-را-به-خود-ختصاص-دادند
آنچه در این مقاله میخوانید

در مقطعی در ماه جولای، حدود 350,000 نفر از ساکنان کنیا برای دریافت توکن رمز ارز ورلد کوین (Worldcoin) علاقه نشان داده و مشترک شده بودند. به گفته یکی از قانونگذاران کنیایی، انتظار می‌رود که مدیران ورلد کوین در تاریخ 4 سپتامبر در یک کمیته پارلمانی حاضر شوند.

رکوردهای ثبت نام آرژانتین

یک کمیته پارلمانی کنیا که وظیفه بررسی فعالیت‌های ورلد کوین در این کشور واقع در شرق آفریقا را بر عهده داشت، اخیراً فاش کرد که بیش از 350,000 نفر از ساکنان کنیا، پیش از تعلیق آن توسط دولت، به این پروژه علاقه نشان داده‌اند. بنا بر اعلام این کمیته، مشترکان کنیایی در مقطعی از ماه جولای یک چهارم کل ذخیره جهانی ورلد کوین را به خود اختصاص دادند.

با این حال، همان طور که در گزارش منتشر شده توسط نشریه انگلیسی زبان The Star، چاپ مالزی، اشاره شد، تعداد کل ثبت نام‌های جهانی تا ماه آگوست، به 2.26 میلیون نفر از 34 کشور مختلف رسید. علاوه بر این، این نشریه در 31 آگوست پستی را منتشر کرد که بر اساس آن، تقاضا برای دریافت شناسه (ID) جهانی همچنان در حال افزایش است. برای اثبات این موضوع، ورلد کوین به رکورد تعداد ثبت نام‌هایی که اخیراً در آرژانتین ثبت شده، اشاره کرده است.

در حالی که تیم Worldcoin به تبلیغ برخی از نقاط عطف پروژه ادامه داده است، مقامات کنیا ظاهراً رویکردی سختگیرانه نسبت به نهاد و شرکت‌های وابسته محلی آن اتخاذ کرده‌اند. علاوه بر این، گزارش شده است که یک دادگاه کنیا از تصمیم دولت برای تعلیق فعالیت‌های Worldcoin در این کشور حمایت کرده است.

در همین حال، کمیته تحقیق، که توسط گابریل تونگویو (Gabriel Tongoyo)، قانونگذار حوزه انتخاباتی ناروک وِست (Narok West)، اداره می‌شود، در مورد این که چگونه برخی نتوانستند توکن‌های خود را نقد کنند، دلایلی ارائه داد. با این وجود، تونگویو فاش کرد که صاحبان Worldcoin به زودی در پارلمان کنیا حاضر خواهند شد تا به مسائل مربوط به این پروژه کریپتو پاسخ دهند.

این قانونگذار گفت: “آنها دوشنبه [چهارم سپتامبر] در پارلمان حاضر می‌شوند… با توجه به مسائل سفر، آنها به ما گفته‌اند که طبق برنامه در اینجا نخواهند بود و بنابراین ما تنظیمات لازم را در برنامه خود انجام دادیم.”

تونگویو اضافه کرد که انتظار می‌رود شادرک موز (Shadrack Mose)، معاون دادستان کل، و ایماکیولیت کاسایت (Immaculate Kassait)، کمیسر داده کشور، نیز در این کمیته حاضر شوند.

نظر شما در مورد استقبال مردم کنیا از رمز ارز ورلد کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مشترکین کنیایی 25 درصد از مجموع ذخیره جهانی ورلد کوین (Worldcoin) را به خود اختصاص دادند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.