افشای ‌طرح‌های NFT از سوی رونالدو در حین تست دروغ سنجی

افشای-طرح‌های-NFT-از-سوی-رونالدو-در-حین-تست-دروغ-سنجی
آنچه در این مقاله میخوانید

از کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) پرسیده شد که آیا در حال حاضر دارای NFT است و آیا قصد دارد مجموعه‌های NFT بیشتری را منتشر کند یا خیر.

کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال، تست دروغ سنجی را برای پاسخ به سوالات مختلف در مورد فوتبال انجام داد و برنامه‌های خود را برای انتشار مجموعه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) در آینده به اشتراک گذاشت.

ویدیوی تست دروغ سنج زمانی منتشر شد که این ستاره فوتبال دومین مجموعه NFT خود را با همکاری صرافی رمز ارز بایننس (Binance) منتشر کرد. این مجموعه در ماه جولای برای گرامیداشت پیشتازی این ورزشکار به عنوان بهترین گلزن در این ورزش منتشر شد.

کریستیانو-رونالدو-ستاره-فوتبال-تحت-آزمایش-دروغ-سنج-قرار-گرفت
کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، تحت آزمایش دروغ سنج قرار گرفت

این ویدئو به طرفداران فوتبال اجازه داد تا رونالدو را در تست دروغ یاب در حالی که به سوالات بله یا خیر مرتبط با فوتبال مانند “آیا پرتغال قهرمان جام جهانی خواهد شد؟” و “آیا در دهه 40 سالگی خود، همچنان در بالاترین سطح خود بازی خواهید کرد؟” پاسخ می‌دهد، ببینند.

زمانی که از او پرسیده شد که آیا او دارای NFT است یا خیر، این ورزشکار پاسخ داد “بله” و تست دروغ سنج تایید کرد که او حقیقت را می‌گوید. وقتی از رونالدو پرسیده شد که آیا برنامه‌ای برای انتشار NFT‌های بیشتر در آینده دارد، نتایج یکسانی به دست آمد.

رونالدو اولین مجموعه NFT خود را با بایننس در سال 2022 پس از امضای یک توافقنامه شراکت چند ساله با این صرافی منتشر کرد. هدف از این همکاری معرفی Web3 به طرفداران فوتبال در سراسر جهان از طریق کمپین‌های مختلف NFT است. بر اساس بیانیه منتشر شده، NFT‌های منتشر شده توسط رونالدو به طرفداران این امکان را می‌دهد که فرصت‌های تعامل انحصاری با این فوق ستاره فوتبال را داشته باشند.

در همین حال، رونالدینیو گائوچو (Ronaldinho Gaúcho)، ستاره فوتبال برزیل، در تحقیقات مربوط به کلاهبرداری رمز ارز در برزیل شرکت داشته است. در تاریخ 27 آگوست، رسانه‌های محلی گزارش دادند که این فوتبالیست به دلیل تحقیق در مورد یک شرکت هرمی که ظاهراً به یکی از شرکت‌های او مرتبط است، در کنگره حاضر نشد.

در 31 آگوست، این فوتبالیست سرانجام در برابر یک کمیته تحقیق ظاهر شد و هر گونه نقش در طرحی را که وعده بازگشت 2 درصدی روی رمز ارز را در روز داده بود، رد کرد. شکایتی که خواستار غرامت 61 میلیون دلاری بود، علیه این شرکت مطرح شد که رونالدینیو شراکت با آن را رد کرد. به گفته این ورزشکار، این شرکت بدون مجوز از تصاویر او استفاده کرده و ادعا کرده که او نیز قربانی این طرح شده است.

دیدگاه خود را درباره افشای ‌طرح‌های NFT از سوی رونالدو در حین تست دروغ سنجی بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.