کاندیدای ریاست جمهوری قصد دارد سیاست رمزارزها را تا روز شکرگزاری آماده کند

کاندیدای-ریاست-جمهوری-قصد-دارد-سیاست-رمزارزها-را-تا-روز-شکرگزاری-آماده-کند
آنچه در این مقاله میخوانید

ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy)، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، در حال کار بر روی چارچوب سیاست مربوط به رمز ارزها است و قصد دارد آن را تا روز شکرگزاری نهایی کند. این نامزد جمهوری‌خواه از رویکرد مقررات نهادهای دولتی ایالات متحده مانند رگولاتور اوراق بهادار تحت مدیریت جو بایدن، رئیس جمهور، انتقاد کرد و متعهد شد که سه چهارم پرسنل آن را کاهش دهد.

ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری، در حال آماده‌سازی پلتفرم مربوط به رمزارزهای خود است

ویوک راماسوامی، یکی از رقبای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده، در حال تهیه پیش‌نویس چارچوب سیاست مربوط به رمز ارزها است. این نامزد انتخابات دوستدار بیت‌کوین می‌خواهد پلتفرم خود را تا روز شکرگزاری ارائه دهد.

روز پنجشنبه، راماسوامی از طرح خود در کنفرانس Messari Mainnet رونمایی کرد و توجه رسانه‌های ایالات متحده و اعضای هیجان‌زده جامعه رمز ارزها را به خود جلب کرد. این سیاستمدار جناح راست گفت که 75 درصد طرح آماده است و از مخاطبان خواسته است که نظر بدهند.

Messari-Mainnet

این نامزد جمهوری‌خواه این خبر را در جریان گفتگو با رایان سلکیس (Ryan Selkis)، مدیرعامل مساری (Messari)، که به راماسوامی در پیش‌نویس کمک کرده است، اعلام کرد و پیشرفت تیمش را تا کنون تایید نمود. سلکیس به نقل از دی ال نیوز (DL News) اعلام کرد:

“این که یکی از کاندیداهای اصلی ریاست‌جمهوری در واقع یک موضع کاملاً مشخص در مورد رمز ارزها داشته باشد، مسئله مهمی است – امیدوارم مردم ویوک و کمپین او را در ارائه برخی بازخوردها در نظر بگیرند.”

اگر راماسوامی به وعده‌اش عمل کند، احتمالاً اولین نفر در میان امیدهای جمهوری‌خواه برای حضور در کاخ سفید خواهد بود که پیشنهادی جامع برای تنظیم دارایی‌های کریپتو و فعالیت‌های مرتبط در ایالات متحده ارائه می‌کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه، پیش از این به وضوح اعلام کرده بود که با وجود انتشار مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با تصویر خود و اعلام کیف پول اتریوم با حداقل یک میلیون دلار در موجودی آن، “از طرفداران” رمز ارزها نیست.

ران دوسانتیس (Ron DeSantis)، فرماندار فلوریدا، که در اکثر نظرسنجی‌ها از ویوک راماسوامی جلوتر است، قول داده است که از حقوق مردم برای استفاده از بیت کوین محافظت کند و به “جنگ دولت فعلی علیه رمز ارزها” که توسط قانونگذاران تحت مدیریت جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات، راه‌اندازی شده است، پایان دهد.

با این حال، دوسانتیس هنوز در مورد سیاست رمزارزهای خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور توضیح نداده است. هم دوسانتیس و هم راماسوامی علیه برنامه‌هایی برای انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده (CBDC) اظهاراتی داشته‌اند و آن را به‌عنوان «تهدیدی برای آزادی» در آمریکا توصیف کرده‌اند.

در جریان رویدادی در مورد رمز ارزها در نیویورک، راماسوامی، کارآفرین 38 ساله که سابقه کار در صنایع دارویی و بیوتکنولوژی و همچنین امور مالی دارد، از سازمان‌های فدرال نیز به دلیل رویکرد آنها در مورد نحوه قانون‌گذاری انتقاد کرد. او همچنین قول داد که سه چهارم کارکنان نهادهای نظارتی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را اخراج کند.

آیا انتظار دارید سایر نامزدهای ریاست جمهوری نیز چارچوب‌های اختصاصی مربوط به سیاست رمز ارزها را آماده کنند؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره کاندیدای ریاست جمهوری قصد دارد سیاست رمزارزها را تا روز شکرگزاری آماده کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.