افزایش قیمت طلا پیش از انتشار آمار حقوق و دستمزد آمریکا

افزایش-قیمت-طلا-پیش-از-انتشار-آمار-حقوق-و-دستمزد-آمریکا
آنچه در این مقاله میخوانید

ارزش این فلز گرانبها در روز پنجشنبه در سطح جهانی افزایش یافت.

قیمت طلا در شروع فعالیت بازارهای امارات در صبح پنجشنبه افزایش یافت. بر اساس داده‌های Dubai Jewellery Grou، طلای 24 عیار با قیمت 221.25 درهم در هر گرم معامله می‌شد در حالی که قیمت آن در روز چهارشنبه، 220.5 درهم در هر گرم بود. در حالی که طلای 22، 21 و 18 عیار، به ترتیب با قیمت 205.0، 198.25 و 170.0 درهم در هر گرم باز شدند.

بهای هر اونس طلا تا ساعت 9.23 صبح به وقت امارات 0.3 درصد افزایش یافت و به 1,828.18 دلار رسید.

در سطح جهانی، با افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده و عقب‌نشینی ارزش دلار از بالاترین سطح اخیر پیش از انتشار گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در این هفته، بهای این فلز زرد در روز پنجشنبه افزایش یافت.

اداره آمار کار ایالات متحده قرار است در روز جمعه نتایج بررسی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ماه سپتامبر را اعلام کند. بر اساس برآوردها، کارفرمایان ایالات متحده در ماه گذشته، پس از استخدام 187،000 نفر در ماه جولای، 170,000 فرصت شغلی جدید ایجاد کردند. دیگو کولمن (Diego Colman)، استراتژیست شرکت DailyFX، گفت:

“با این نتیجه، نرخ بیکاری از 3.8 درصد قبل به 3.7 درصد کاهش می‌یابد که نشان‌دهنده عدم تعادل مداوم بین میزان عرضه و تقاضا برای کارگران است.”

او گفت که ارزش این فلز زرد در روز چهارشنبه در بحبوحه کاهش ارزش دلار آمریکا کمی بالاتر رفت، اما فاقد اعتبار جهت‌دار قاطعانه بود، چون معامله گران تا حدودی عقیده داشتند که این فلزات گرانبها روندی نزولی خواهد داشت و با توجه به حرکت‌های بی‌سابقه اخیر در بازدهی، از صرف هزینه قابل توجه برای سرمایه‌گذاری روی آن اجتناب کردند.

دیدگاه خود را درباره افزایش قیمت طلا پیش از انتشار آمار حقوق و دستمزد آمریکا بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.