راه‌اندازی محصولات مشتقه در آفریقای‌جنوبی توسط صرافی Bybit

راه‌اندازی-محصولات-مشتقه-در-آفریقای‌جنوبی-توسط-صرافی-Bybit
آنچه در این مقاله میخوانید

صرافی Bybit در 2 اکتبر اعلام کرد که محصولات مشتقه رمز ارز خود را از طریق Money Doc که به عنوان “نماینده حقوقی” صرافی رمز ارز عمل می‌کند، در آفریقای جنوبی ارائه خواهد کرد. این صرافی فعال در حوزه رمز ارزها اظهار داشت که این خدمات به کاربران آفریقای جنوبی این امکان را می‌دهد که از طریق حواله‌های بانکی با ارز محلی سپرده‌گذاری کنند.

نماینده حقوقی Bybit

Bybit، صرافی رمز ارزهای مستقر در امارات متحده عربی در 2 اکتبر اعلام کرد که به طور رسمی محصولات مشتقات رمز ارزهای خود و یک سرویس جدید فیات را در آفریقای‌جنوبی راه‌اندازی کرده است. این صرافی همچنین اعلام کرد که این خدمات را از طریق Money Doc (Proprietary) Limited که به عنوان «نماینده حقوقی Bybit» عمل می‌کند، ارائه خواهد کرد.

در بیانیه‌ای، این صرافی فعال در حوزه رمز ارزها فاش کرد که Money Doc یک ارائه‌دهنده خدمات مالی مجاز و یک شرکت ثبت شده در آفریقای جنوبی است. ارائه‌دهندگان خدمات مربوط به دارایی‌های رمزنگاری شده که در آفریقای جنوبی فعالیت می‌کنند، باید مجوز ارائه خدمات محصول مالی از رگولاتورها را داشته باشند.

در همین حال، صرافی Bybit اعلام کرد که خدمات آن کاربران را قادر می‌سازد تا ارز رند (ZAR)، ارز ملی آفریقای جنوبی، را از طریق نقل و انتقالات بانکی واریز کنند. جاشوا یاو (Joshua Yau)، مدیر منطقه‌ای آفریقا، در مورد ورود این صرافی رمز ارز به بازار آفریقای‌جنوبی گفت:

“ارائه این خدمات نقطه عطف مهمی برای صرافی Bybit است چون ما دسترسی به محصولات پیشرو جهانی را برای جامعه پرشور کریپتو در آفریقای جنوبی مطابق با الزامات نظارتی فراهم می‌کنیم. این اقدام گامی مهم در تلاش‌های ما برای انطباق با بازارهای جهانی است. ما متعهد به ارائه یک تجربه تجاری امن و بهم‌پیوسته، ابزارهای تجاری پیشرو در صنعت، و دسترسی کم هزینه هستیم که به کاربران ما قابلیت‌های بیشتری می‌بخشد.”

بن ژو (Ben Zhou)، بنیانگذار و مدیرعامل صرافی Bybit، ارائه این خدمات در آفریقای جنوبی را به عنوان آخرین گواهی از تعهد این صرافی رمزارز در تحقق هدف خود برای ایجاد دسترسی به تجارت کریپتو برای همه توصیف کرد.

شما می‌توانید نظرات خود در مورد این خبر را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره راه‌اندازی محصولات مشتقه در آفریقای‌جنوبی توسط صرافی Bybit بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.