بازی بلاک چین هنوز برای ما دنیایی ناشناخته است

بازی-بلاک-چین-هنوز-برای-ما-دنیایی-ناشناخته-است
آنچه در این مقاله میخوانید

در مصاحبه جدیدی، شوجی اوتسومی (Shuji Utsumi یکی از مدیران شرکت سگا (Sega)، در مورد موضع این شرکت در مورد بازی‌های بلاک چین صحبت کرد. از نظر اوتسومی، این زمینه بازی جدید هنوز ناشناخته است و سگا آماده است تا از حقوق انحصاری خود محافظت کند و از طریق مشارکت خود با Double Jump Tokyo، یک شرکت بازی‌های بلاک چین، از نحوه ساخت این بازی‌های جدید مطلع شود.

سگا همچنان بازی‌های بلاک چین را «دنیای ناشناخته» می‌داند

شوجی اوتسومی، یکی از مدیران شرکت سگا، اعلام کرده است که از نظر این شرکت، زمینه بازی بلاک چین هنوز ناشناخته است. در مصاحبه جدیدی، به بهانه عرضه آتی Sangokushi Taisen، بازی تحت مجوز این شرکت و توسعه یافته توسط Double Jump Tokyo، یک شرکت بازی‌های بلاک چین و ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مربوط به توکن غیر قابل‌تعویض (NFT)، مدیر اجرایی موضع سگا در مورد بازی‌های بلاک چین توضیح داد.

وقتی از اوتسومی در مورد افکارش در مورد بازی‌های بلاک چین پرسیده شد، او اظهار داشت:

“بازی‌های بلاک چین هنوز برای ما دنیای ناشناخته‌ای است؛ بنابراین، می‌خواهیم از چیزهایی که باید محافظت شوند، محافظت کنیم و نگاهی جدید به چیزهایی که باید به شیوه‌ای جدید ذخیره شوند، بیندازیم.”

این نظر با اظهارات قبلی اوتسومی مطابقت دارد، که در آن او اعلام کرد که بازی‌های درآمدزا «کسالت‌آور» هستند و این شرکت استراتژی بلاک چین خود را تغییر خواهد داد، پروژه‌های داخلی توسعه‌یافته با این فناوری را قطع خواهد کرد و از امتیازات AAA محافظت خواهد کرد.

با این حال، در آن زمان، او اذعان کرد که امتیازات کمتر شناخته شده می‌توانند به اشخاص ثالث، از جمله Sangokushi Taisen، داده شوند، که “یک IP است که توسط طرفداران در ژاپن و سایر کشورهای آسیایی پذیرفته شده و به طور موثر با فناوری بلاک چین هماهنگ می‌شود.”

دوره گذار

اوتسومی بر نیاز به تعامل و جذب کاربران با محتوای مبتنی بر بلاک چین که به عنوان نقطه ورود برای این حوزه بازی طراحی شده است، درست مانند بازی‌های پازل برای صنعت بازی‌های موبایلی، تاکید کرد.

او اظهار داشت:

“در بازی‌های بلاک چین، داشتن دارایی و در برخی موارد کسب درآمد می‌تواند به خواسته‌های بازیکن تبدیل شود که قبلا وجود نداشته است. از این نظر، این در واقع یک مرحله انتقالی برای این صنعت محسوب می‌شود.”

همچنین، به عنوان یکی از موانع بازی‌های بلاک‌چین، اوتسومی به راه‌اندازی کیف پول‌ها اشاره کرد و تاکید نمود که بازی‌ها باید به کاربران اجازه دهند تا این کیف‌ها را در مراحل بعدی بازی تنظیم کنند.

با وجود وضعیت سگا، بازی‌های بلاک چین همچنان مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس گزارش بازی‌های بلاک چین در سه ماهه سوم، پروژه‌های بازی‌های بلاک چین در طول سه ماهه سوم ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند. همچنین، بر اساس ارقام Dapprardar، شرکت‌ها در سال 2023، 2.3 میلیارد دلار در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نظر شما در مورد موضع سگا در مورد بازی‌های بلاک چین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بازی بلاک چین هنوز برای ما دنیایی ناشناخته است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.