پیتر شیف پایان کار بیت کوین را پیش بینی کرده و از فروپاشی وحشتناک آن خبر می‌دهد!

پیتر-شیف-پایان-کار-بیت-کوین-را-پیش-بینی-کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان ارشد شرکت Europac و طرفدار شناخته شده سرمایه‌گذاری روی طلا، مقایسه‌ای بین روندهای صعودی قیمت طلا و بیت کوین انجام داد و توضیح داد که کاهش اخیر قیمت طلا، فرصتی برای افزایش قیمت‌های بیت کوین فراهم کرده است. با این حال، شیف معتقد است که بیت کوین به طور خیره‌کننده‌ای سقوط خواهد کرد در حالی که قیمت‌های طلا همچنان به روند صعودی خود ادامه خواهند داد.

پیتر شیف پایان کار بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند

پیتر شیف، اقتصاددان ارشد در Europac، نظر خود را در مورد تغییرات اخیر بازار طلا و بیت کوین ارائه داده است. به گفته شیف، کاهشی که قیمت‌های طلا پس از رسیدن به سطوح بالای تاریخی در هفته گذشته تجربه می‌کنند، پنجره‌ای برای افزایش قیمت‌های بیت کوین در همان زمان باز کرده است.

شیف که اذعان کرد به شدت از بیت کوین انتقاد کرده است، اعلام کرد:

“این روند می‌تواند پایان کار بیت کوین باشد. جنون گمانه‌زنی پیرامون ETF‌های اسپات بیت کوین به زودی پایان خواهد یافت. سقوط بیت کوین از روند صعودی آن خیره‌کننده‌تر خواهد بود.”

او همچنین از گزارش‌های شبکه CNBC در مورد تحولات بازار که بیت کوین را “طلای دیجیتال” می‌نامند، انتقاد کرد و افزود که سایر رمزارزها نیز به عنوان بخشی از یک پمپ بازاری روندی صعودی داشته‌اند. او چنین نتیجه‌گیری کرد: “آیا تمام آن توکن‌ها نیز نسخه‌های دیجیتالی از طلا هستند؟ در واقعیت، هیچکدام طلای دیجیتال نیستند، فقط نسخه‌های دیجیتالی مدرن از طلای احمقانه هستند”.

شیف تغییرات بازار بیت کوین را با تغییرات بازار طلا مقایسه کرد و گفت که روند صعودی طلا واقعی بود. در یک پست بعدی در پلتفرم X، شیف تأکید کرد که کاهش قیمت‌های طلا به سطح 2,000 دلار ناشی از گرفتن سود طبیعی و اتخاذ پوزیشن‌های فروش در بازار بود.

او توضیح داد:

“روند صعودی احتمالاً باعث خروج برخی از پوزیشن‌های خرید و ورود پوزیشن‌های فروش شد. اما مطمئنم که پوزیشن‌های فروش در این کاهش پوشش خواهند داد و خریداران واقعی که قیمت را بالاتر از 2 هزار دلار بردند، طلا را به سطوح بالای جدیدی خواهند رساند.”

بر اساس نظریه او، قیمت‌های طلا به دلیل سقوط پیش روی شاخص دلار و اقتصاد آمریکا در حال افزایش هستند. این عناصر قدرت‌های جهانی را به افزایش خرید طلا به عنوان «جایگزینی قابل اعتمادتر» نسبت به ارز آمریکا وادار می‌کند.

شما در مورد نظر پیتر شیف درباره آخرین روند صعودی قیمت بیت کوین چه فکر می‌کنید؟ شما می‌توانید نظرات و ایده‌های خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

یک کامنت ثبت شده است

دیدگاه خود را درباره پیتر شیف پایان کار بیت کوین را پیش بینی کرده و از فروپاشی وحشتناک آن خبر می‌دهد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.