پیش‌بینی قیمت نقره: XAG/USD در سطح نزدیک به 30 دلار حمایت می‌شود

پیش‌بینی-قیمت-نقره
آنچه در این مقاله میخوانید

قیمت نقره (XAG/USD) پس از تجربه فروش شدید در دو جلسه معاملاتی گذشته، در جلسه اروپایی روز جمعه حمایت موقتی نزدیک به سطح حمایت روانی ۳۰.۰۰ دلار پیدا کرده است. همچنان که سرمایه‌گذاران اعتماد خود را نسبت به بازگشت فدرال رزرو (Fed) به عادی‌سازی سیاست‌ها در جلسه ماه سپتامبر از دست می‌دهند، چشم‌انداز برای قیمت نقره همچنان نامشخص است.

ابزار FedWatch CME نشان می‌دهد که احتمال کاهش نرخ‌ها از ۶۴ درصد ثبت شده هفته گذشته، به ۵۳ درصد در ماه سپتامبر کاهش یافته است. کاهش گمانه‌زنی‌ها در مورد کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو نتیجه اظهارات مقامات فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ‌های بهره و چشم‌انداز مثبت اقتصادی ایالات متحده (US) است. مقامات فدرال رزرو نیاز به حفظ نرخ‌های بهره در سطوح فعلی برای دوره طولانی‌تری را تا زمانی که شواهدی دریافت کنند که نشان دهد تورم به طور پایدار به نرخ مطلوب ۲ درصد بازخواهد گشت، بیان کرده‌اند.

چشم‌انداز اقتصادی ایالات متحده بهبود یافته است چون گزارش اولیه مربوط ب هشاخص مصدران خرید (PMI) جهانی S&P برای ماه می نشان داده است که هر دو شاخص مدیران خرید (PMI) تولید و خدمات نتایج قبلی خود را به طور غافلگیرکننده‌ای پشت سر گذاشته‌اند.

کریس ویلیامسون (Chris Williamson)، اقتصاددان ارشد کسب‌وکار در S&P Global Market Intelligence، درباره داده‌ها گفت:

“با داده‌های اولیه مربوط به شاخص مدیران خرید (PMI) که سریع‌ترین گسترش را در بیش از دو سال گذشته در ماه می نشان می‌دهد، رونق اقتصادی ایالات متحده پس از دو ماه رشد کندتر، دوباره شتاب گرفته است. این داده‌ها اقتصاد ایالات متحده را دوباره در مسیر قرار گرفتن در روند صعودی تولید ناخالص داخلی (GDP) در سه‌ماهه دوم قرار می‌دهند.”

به دلیل موضع مقامات فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره و چشم‌انداز محکم اقتصادی ایالات متحده، شاخص دلار آمریکا (DXY) نزدیک به ۱۰۵.۰۰ قدرت گرفته است. در آینده، سرمایه‌گذاران تمرکز خود را بر داده‌های مربوط به سفارش‌های کالاهای بادوام ایالات متحده برای ماه آوریل معطوف خواهند کرد که در ساعت ۱۲:۳۰ به وقت گرینویچ (GMT) منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که سفارش‌های جدید برای کالاهای بادوام، پس از افزایش ۲.۶ درصد در ماه مارس، ۰.۸ درصد کاهش یابد.

دیدگاه خود را درباره پیش‌بینی قیمت نقره: XAG/USD در سطح نزدیک به 30 دلار حمایت می‌شود بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.