مدیر دارایی Digitalx دومین ETF بیت کوین را در بازار سهام اصلی استرالیا راه‌اندازی می‌کند

مدیر دارایی Digitalx دومین ETF بیت کوین را در بازار سهام اصلی استرالیا راه‌اندازی می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر)، شرکت مدیریت دارایی دیجیتال‌ایکس (Digitalx) قرار است یک صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) را در بازار سهام اداره شده توسط ASX راه‌اندازی کند. مدیران دارایی K2 Asset Management و 3iQ نقش مهمی در راه‌اندازی این ETF داشتند که به عنوان دومین ETF تایید شده توسط ASX معرفی خواهد شد.

Digitalx آماده است دومین ETF بیت کوین استرالیا را معرفی کند

دیجیتال‌ایکس (Digitalx)، یک شرکت مدیریت دارایی دیجیتال، قرار است یک صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) را در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) که توسط ASX Ltd. اداره می‌شود، راه‌اندازی کند. این محصول سرمایه‌گذاری که به نام دیجیتال‌ایکس بیت ‌کوین ETF (Digitalx Bitcoin ETF) شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر) با نماد BTXX آغاز به کار کند.

بر اساس بیانیه‌ای، مدیران دارایی K2 Asset Management و 3iQ نقش مهمی در راه‌اندازی این ETF داشتند که به عنوان دومین ETF تایید شده توسط ASX معرفی خواهد شد. ETF بیت کوین Vaneck (VBTC) به عنوان اولین ETF که توسط ASX Ltd. تایید شده است، معرفی شد. علاوه بر این، یک مدیر صندوق دیگر مستقر در استرالیا نیز برای راه‌اندازی ETF های بیت کوین و اتریوم در ASX درخواست داده است.

Digitalx و 3iQ برای ترویج ETF در استرالیا و در سطح بین‌المللی همکاری می‌کنند

علاوه بر نقش خود در تأسیس ETF، شرکت 3iQ به دیجیتال‌ایکس (Digitalx) در ترویج و توزیع این محصول سرمایه‌گذاری هم در استرالیا و هم در سطح بین‌المللی کمک خواهد کرد. لیزا وید (Lisa Wade)، مدیر عامل دیجیتال‌ایکس، از راه‌اندازی برنامه‌ریزی شده این محصول ابراز خوشحالی کرد. او گفت:

“خوشحالیم که اکنون می‌توانیم این ETF بیت کوین نقطه‌ای را به بازار استرالیا عرضه کنیم. این یک لحظه تاریخی برای ما به عنوان یک کسب و کار و برای بازار سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال در استرالیا است. ETF بیت کوین دیجیتال‌ایکس یک محصول ETF اسپات است که به مشتریان ASX امکان دسترسی مستقیم به بیت کوین از طریق یک ساختار صندوق رگوله شده و نقدشونده را فراهم می‌کند.”

وید (Wade) همچنین ابراز امیدواری کرد که این ETF تازه‌واردان را تشویق کند تا وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند و در نهایت به نهادها اجازه دهد بیت ‌کوین و دارایی‌های دیجیتال را در تخصیص استراتژیک دارایی‌های خود قرار دهند.

توبی هیکس (Toby Hicks)، رئیس دیجیتال‌ایکس (Digitalx)، اظهار داشت که رشد و تجربه شرکت مدیریت دارایی طی ۱۰ سال گذشته، آن را در موقعیتی قرار می‌دهد تا در توسعه محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال امن و مطابق با مقررات پیشرو باشد. هیکس همچنین از کارهای خستگی‌ناپذیر K2 Asset Management و 3iQ تقدیر کرد که اطمینان حاصل کردند که ETF بیت کوین می‌تواند با موفقیت عرضه شود.

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر دارایی Digitalx دومین ETF بیت کوین را در بازار سهام اصلی استرالیا راه‌اندازی می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.