پیتر شیف رشد “انفجاری” قیمت نقره را پیش‌بینی می‌کند

پیتر شیف رشد "انفجاری" قیمت نقره را پیش‌بینی می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان و طرفدار سرمایه‌گذاری روی طلا، از سرمایه‌گذاران خواسته است تا نقره بخرند و به عملکرد قوی آن و پتانسیل بالای آن برای کسب سودهای قابل توجه اشاره کرده است. او تأکید کرد: “نقره واقعاً قوی است” و افزود: “به نظر می‌رسد که حرکت انفجاری به سمت بالا به زودی روی خواهد داد.” شیف و چندین کارشناس دیگر نقره را به عنوان یک گزینه امیدوارکننده برای سرمایه‌گذاری در میان عدم‌ثبات اقتصادی در نظر می‌گیرند.

پیتر شیف به سرمایه‌گذاری در نقره در میان روندهای صعودی بازار توصیه می‌کند

پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان و طرفدار سرمایه‌گذاری روی طلا، از سرمایه‌گذاران خواسته است تا نقره بخرند. او روز سه‌شنبه در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت:

“نقره واقعاً قوی است … به نظر می‌رسد که حرکت انفجاری به سمت بالا به زودی روی خواهد داد.”

شیف اعلام کرد که قیمت نقره “در حال حاضر در معاملات صبحگاهی بیش از ۴۰ سنت افزایش یافته و به راحتی بالای ۳۱ دلار بازگشته است.”

این اولین باری نیست که شیف به شدت سرمایه‌گذاران را به خرید نقره در کنار طلا ترغیب می‌کند. در تاریخ ۳ جولای (13 تیر)، او در X نوشت: “طلا و نقره آماده‌اند که جهش کنند در حالی که بیت ‌کوین آماده است که سقوط کند.” در ۲۰ ژوئن (31 خرداد)، او فرصت را غنیمت شمرد تا به سرمایه‌گذاران یادآوری کند که نقره در سطح فعلی خود به طور قابل توجهی کم‌ارزش‌گذاری شده است. این طرفدار طلا اظهار داشت:

“به یاد داشته باشید که نقره در سال‌های ۲۰۱۱ و ۱۹۸۰ به قیمت ۵۰ دلار معامله می‌شد. به زودی ۵۰ دلار کف قیمت نقره خواهد بود، نه سقف آن.”

شیف در نگرش صعودی خود نسبت به نقره تنها نیست. بانک آمریکا اخیراً پیش‌بینی کرده است که نقره روند صعودی خواهد داشت و انتظار می‌رود قیمت‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تا سال ۲۰۲۵ افزایش یابد. این دیدگاه خوش‌بینانه به دلیل انتظارات از پایان افزایش نرخ بهره بانک‌های مرکزی و افزایش سرمایه‌گذاری در فلزات گرانبها است. پیتر کرات (Peter Krauth)، تحلیلگر بازار نقره و نویسنده کتاب “صعود بزرگ نقره” (The Great Silver Bull)، پیش‌بینی کرده است که به دلیل افزایش تقاضا برای این فلز گرانبها در کاربردهای مختلف، کمبود نقره در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

یکی دیگر از مدافعان برجسته نقره، رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار، پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، است. او اغلب توصیه به خرید طلا، نقره و بیت‌ کوین می‌کند. در آگوست گذشته، او از سرمایه‌گذاران خواست تا قبل از نایاب شدن نقره، آن را بخرند. کیوساکی معتقد است که اگر اقتصاد جهانی دچار فروپاشی شود، قیمت نقره ممکن است به ۶۰ هزار دلار برسد.

نظر شما در مورد پیش‌بینی قیمت نقره در آینده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیتر شیف رشد “انفجاری” قیمت نقره را پیش‌بینی می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.