موسس Skybridge: کامالا هریس نگرش بازی درباره رمزارزها دارد

موسس Skybridge: کامالا هریس نگرش بازی درباره رمزارزها دارد
آنچه در این مقاله میخوانید

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار Skybridge Capital، معتقد است که کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، نسبت به رمز ارزها نگرش باز و مثبتی دارد. وی با انتقاد از روایت موجود که می‌گوید دولت او نسبت به ارزهای دیجیتال دشمنی دارد، پیش‌بینی کرد که گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، اخراج خواهد شد و سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) به عنوان رئیس خدمات مالی در دولت هریس کنار گذاشته خواهد شد. او اظهار داشت: “بیایید ارزهای دیجیتال را دو حزبی نگه داریم؛ این رویکرد برای اکوسیستم در بلندمدت مناسب‌تر خواهد بود.

اسکاراموچی از معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس دفاع کرده و ترامپ را به خاطر مواضعش نسبت به ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار داد

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار Skybridge Capital، روز چهارشنبه در پلتفرم اجتماعی X به بررسی جنجال‌های مربوط به تصمیم کامالا هریس (Kamala Harris) ، معاون رئیس‌جمهور، برای عدم حضور در کنفرانس بیت‌کوین در نشویل (Nashville)، تنسی (Tennessee) پرداخت.

او از این دیدگاه که دولت بایدن-هریس نسبت به ارزهای دیجیتال خصومت دارد، انتقاد کرد و تأکید کرد که دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق، بیت‌کوین را تا سال 2022 “کلاهبرداری” می‌نامید و دولت او نیز موضعی بحث‌برانگیز نسبت به دارایی‌های دیجیتال داشت. اسکاراموچی استدلال کرد که تغییر رویکرد اخیر ترامپ به سمت ارزهای دیجیتال، فرصت‌طلبانه است و به دلیل پتانسیل آن برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و کسب حمایت‌ صورت گرفته است. با توجه به دوره کوتاه 10 روزه‌ای که اسکاراموچی به عنوان مدیر ارتباطات در دولت ترامپ خدمت کرد، او بارها نسبت به تغییر موضع ترامپ درباره ارزهای دیجیتال هشدار داده است.

اسکاراموچی اظهار داشت:

“هریس (Harris) به طور خصوصی و علنی (حتی با در نظر گرفتن سخنرانی در کنفرانس بیت‌کوین) اعلام کرده است که نسبت به ارزهای دیجیتال نگرشی باز دارد.”

او با تأکید بر این که هریس “نقش اصلی در سیاست ارزهای دیجیتال در دولت بایدن را نداشته است”، همچنین تصریح کرد که معاون رئیس‌جمهور و سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) “دوست یکدیگر نیستند.”

بنیانگذار Skybridge پیش‌بینی کرد که گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، برکنار خواهد شد و سناتور وارن نیز در دولت هریس به حاشیه رانده خواهد شد. او نوشت:

“گنسلر برکنار خواهد شد و وارن به عنوان تزار خدمات مالی در دولت هریس به حاشیه رانده خواهد شد. بگذارید ارزهای دیجیتال دو حزبی باقی بماند، این رویکرد برای اکوسیستم در بلندمدت مناسب‌تر خواهد بود.”

نظر شما در مورد اظهارات آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار Skybridge، درباره موضع کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در مورد ارزهای دیجیتال چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره موسس Skybridge: کامالا هریس نگرش بازی درباره رمزارزها دارد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.