مدیر عامل بِرفوت ماینینگ: بر سر فضای بلاک بیت کوین جنگ صورت خواهد گرفت

مدیر عامل بِرفوت ماینینگ: بر سر فضای بلاک بیت کوین جنگ صورت خواهد گرفت
آنچه در این مقاله میخوانید

باب برنت (Bob Burnett)، مدیرعامل شرکت برفوت ماینینگ (Barefoot Mining)، یک شرکت استخراج بیت کوین که خدمات استخراج “وحشی” خارج از شبکه ارائه می‌دهد، اعلام کرده است که جنگ‌هایی بر سر فضای بلاک بیت کوین (Bitcoin blockspace) رخ خواهند داد. اخیراً، برنت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با توجه به اینکه بیت کوین برای شرکت‌ها و کشورهای مختلف حیاتی می‌شود، ارزش فضای بلاک بیت کوین به عنوان یک کالای کمیاب ضروری در نظر گرفته خواهد شد.

باب برنت، مدیرعامل برفوت ماینینگ، اعلام کرد که فضای بلاک بیت کوین در ۱۵ سال آینده ‘مالی‌سازی’ خواهد شد

باب برنت (Bob Burnett)، مدیرعامل شرکت برفوت ماینینگ (Barefoot Mining)، یک شرکت استخراج بیت کوین که زیرساخت‌ها و خدمات خارج از شبکه ارائه می‌دهد، معتقد است که مالی‌سازی فضای بلاک بیت کوین (Bitcoin blockspace) مشکل پایداری شبکه را حل خواهد کرد.

در پادکست Bitcoin Fundamentals، برنت اظهار داشت که با گسترش بیت کوین و افزایش نقش آن در اقتصاد جهانی، تقاضا برای دسترسی به فضای بلاک در زمان‌ها و تاریخ‌های معین بیشتر خواهد شد. این نیاز باعث شکل‌گیری بازاری برای قراردادهای آتی فضای بلاک خواهد شد، جایی که شرکت‌های استخراج، محصول خود (فضای بلاک) را به متقاضیانی که نیاز به دسترسی به شبکه بیت کوین برای انجام تراکنش دارند، عرضه خواهند کرد.

برنت تأکید کرد که این امر مفهوم ارزش واقعی یک بلاک را تغییر خواهد داد و با توجه به اینکه شرکت‌ها و افراد و دفاتر با ارزش بالا نیاز به دسترسی به آن برای انجام تراکنش‌های حیاتی خواهند داشت، از تصور ارزش مالی آن (هزینه‌ها + یارانه) به یک منبع کمیاب و محدود فاصله خواهد گرفت.

او اعلام کرد:

“اگر ما در مسیری به دنبال تبدیل شدن بیت کوین به لایه پایه پول هستیم، اکنون بیت کوین برای تمامی شرکت‌های خدمات مالی و دولت‌ها حیاتی است. ممکن است بتوانیم در مورد چارچوب زمانی بحث کنیم، اما در مسیری قرار داریم که جنگ‌ها بر سر کنترل این ۵۳,۰۰۰ بلاک رخ خواهد داد.”

برنت (Burnett) همچنین معتقد است که گروه‌هایی از شرکت‌ها، از جمله سازمان‌های استخراج به عنوان بخشی از این انجمن‌ها، به وجود خواهند آمد که دسترسی ترجیحی به فضای بلاک بیت کوین خواهند داشت. این کارتل‌ها فقط تراکنش‌های دایره داخلی خود را پردازش خواهند کرد و پیشنهادات از سازمان‌های دیگر را رد خواهند کرد.

برنت در خاتمه گفت که این وضعیت درآمد شرکت‌های استخراج بیت کوین را تثبیت خواهد کرد که در ۱۵ سال آینده بیشتر از هزینه‌های تراکنش نسبت به یارانه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما در مورد افکار باب برنت، مدیر عامل برفوت ماینینگ در مورد مالی شدن فضای بلاک بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر عامل بِرفوت ماینینگ: بر سر فضای بلاک بیت کوین جنگ صورت خواهد گرفت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.