سرانجام پس از چندین تاخیر، همستر کامبت تاریخ رویداد ایردراپ را اعلام کرد

سرانجام پس از چندین تاخیر، همستر کامبت تاریخ رویداد ایردراپ را اعلام کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

هَمستر کامبَت (Hamster Kombat)، بازی مبتنی بر شبکه TON که بر اساس مدل “تپ-تو-ارن” (tap-to-earn) عمل می‌کند، تاریخ رویداد تولید توکن (TGE) و توزیع بعدی آن را اعلام کرده است. با وجود گزارش‌هایی مبنی بر مواجهه این پروژه با اقدامات قانونی در روسیه از سوی سرمایه‌گذاران اولیه احتمالی، تیم توسعه‌دهنده فاش کرد که این رویداد در 26 سپتامبر (5 مهر) برگزار خواهد شد.

هَمستر کامبَت به مرحله مهمی دست یافت و تاریخ توزیع توکن را اعلام کرد

هَمستر کامبَت (Hamster Kombat)، بازی “تپ-تو-ارن” (tap-to-earn) که بیش از 300 میلیون کاربر فعال را به ثبت رسانده است، به یک مرحله مهم دست یافته و تاریخ انتشار توکن خود با نام HMSTR را اعلام کرده است. تیم هَمستر کمبَت اعلام کرد که رویداد تولید توکن و ایردراپ، که به نفع میلیون‌ها کاربر خواهد بود، در 26 سپتامبر (5 مهر) برگزار خواهد شد.

ایردراپ در ابتدا برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده بود اما ابتدا به ماه آگوست موکول شد. با این حال، تیم اعلام کرد که به دلیل اندازه و دامنه این رویداد، تاریخ مشخصی اعلام نخواهد کرد و آن را یک “اقدام پیچیده تکنیکی، بی‌سابقه در دنیای بلاک‌ چین” توصیف کرد.

طبق وایت پیپر (whitepaper) که اخیراً منتشر شده است، هَمستر کمبَت 60 درصد از کل عرضه توکن خود را به کاربران تخصیص خواهد داد تا به آن‌ها به خاطر محبوبیت بازی پاداش دهد. در آماده‌سازی برای این ایردراپ، تیم هَمستر کامبَت همچنین یک سری بازی‌ها را پیاده‌سازی کرد تا از توکن HMSTR بهره‌وری بیشتری ایجاد کند و زیرساختی با این توکن به ‌عنوان هسته اصلی آن بسازد.

پیش از این، تیم هَمستر کامبَت (Hamster Kombat) تأکید کرده بود که برای جلوگیری از تبدیل شدن به “خروج نقدینگی” برای بازیکنانی که منتظر این ایردراپ هستند، بسیاری از سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر (VC) را رد کرده‌اند و اطمینان حاصل کرده‌اند که همه افراد “فرصت یکسانی” داشته باشند.

با این حال، این پروژه هنوز به چندین نگرانی مربوط به منشأ آن و اقدامات قانونی احتمالی که از سوی سرمایه‌گذاران اولیه مطرح شده، پاسخ نداده است. بر اساس گزارش‌هایی از رسانه‌های روسی، این پروژه در یک نبرد حقوقی با Ad.ru، یکی از سرمایه‌گذاران اصلی در Arenum، شرکتی که گفته می‌شود هَمستر کمبَت را تولید کرده، گرفتار شده است. هنوز مشخص نیست که این مسئله ممکن است چه تأثیری بر رویداد ایردراپ داشته باشد.

توکن این پروژه در حال حاضر در پلتفرم‌هایی که گزینه‌های معاملاتی پیش از بازار را ارائه می‌دهند، در حال مذاکره است.

نظر شما در مورد همستر کامبت و تاریخ اعلام شده برای عرضه HMSTER چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره سرانجام پس از چندین تاخیر، همستر کامبت تاریخ رویداد ایردراپ را اعلام کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.