AUDUSD همچنان زیر فشار فروش

AUDUSD همچنان زیر فشار فروش
آنچه در این مقاله میخوانید

استرالیا با افزایش ارزش دلار آمریکا قدرت خود را از دست داد. احساس ریسک مثبت که در معاملات اروپا و اوایل معاملات ایالات متحده مشاهده شد، با شاخص های سهام اروپا و ایالات متحده، نتوانست دلار استرالیا را بالاتر از محدوده های 0.6360 افزایش دهد.

رشد اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، با بازگشت معیار 10 ساله به بالای 4 درصد، تقویت جدیدی برای دلار آمریکا ایجاد کرد که در برابر سبدی از ارزها در پایین ترین حد یک هفته اخیر معامله شد.

امیدهای فدرال رزرو باعث تقویت دلار آمریکا شد

با فروکش کردن گرد و غبار ناشی از U-Turn بریتانیا بر روی طرح  بودجه دولت، به نظر می رسد سرمایه گذاران تمرکز خود را به چرخه انقباض فدرال رزرو ایالات متحده تغییر داده اند. بازار با احتمال 100 درصدی نرخ 75 واحد پایه دیگر در ماه نوامبر قیمت گذاری می کند، که این امر باعث تقویت دلار آمریکا به ضرر دلار استرالیا شده است، که در سال جاری نزدیک به 15 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافته است.

از سوی دیگر، صورتجلسات آخرین جلسه سیاست پولی RBA به شدت تغییر کرده است، زیرا اعضای کمیته ظاهرا تصمیم گرفتند تا اندازه افزایش نرخ را کاهش دهند و منتظر بمانند تا تأثیر انقباض پولی بر مخارج خانوارها را ببینند.

در نمودار روزانه قیمت پس از شکست کانال نزولی به سمت پایین امید معامله‌گران را به نزول بیشتر این جفت ارز بیشتر کرد . از لحاظ تکنیکال با شکست کانال اول قیمت می‌تواند به اندازه ارتفاع کانال اول به نزول ادامه دهد.

در نمودار 4 ساعته با توجه به مقاومت استاتیک  پیش رو و مووینگ 100، چنانچه قیمت نتواند محدوده 0.6360 را به سمت بالا بشکند، می‌توان امید به ادامه ریزش قیمت تا محدوده‌های کف کانال یا 0.6060 داشت.

AUDUSD همچنان زیر فشار فروش

دیدگاه خود را درباره AUDUSD همچنان زیر فشار فروش بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.