تحلیل تکنیکال جفت ارز USDJPY

تحلیل تکنیکال جفت ارز USDJPY
آنچه در این مقاله میخوانید

 USD/JPY به دنبال سخنرانی پاول در فدرال رزرو  حرکت می کند. شکست محدوده 137.50 می‌تواند باعث ادامه حرکت نزولی قیمت تا محدوده‌های کف کانال شود.

دلار آمریکا روز چهارشنبه پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که بانک مرکزی ایالات متحده می‌تواند سرعت افزایش نرخ بهره خود را در ماه دسامبر کاهش دهد، کاهش یافت.

این امر باعث تقویت ین شده و شاهد سقوط USD/JPY به پایین‌ترین سطح قبلی شده است. شکست در اینجا می تواند تغییر قابل توجهی را در این جفت برای روزهای آینده ایجاد کند.

احساسات بازار بین خوش‌بینی و ترس در نوسان بود، به طوری که دلار آمریکا روز خود را با رکود شروع کرد، در اواسط راه بهبود یافت و در نهایت سقوط کرد تا آن را در برابر رقبای اصلی خود به پایان برساند.

پاول افزود که رشد اقتصادی کمتر از روند بلندمدت کاهش یافته است که باید حفظ شود. وی در نهایت گفت که نمی‌خواهد بیش از حد سخت گیری کند و گفت که کاهش نرخ ها کاری نیست که به این زودی ها انجام دهد

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال جفت ارز USDJPY بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.