تصویب 4 لایحه مربوط به رمز ارزها در کمیته مجلس نمایندگان آمریکا

تصویب 4 لایحه مربوط به رمز ارزها در کمیته مجلس نمایندگان آمریکا
آنچه در این مقاله میخوانید

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا چهار لایحه مربوط به رمز ارزها را تصویب کرده است. مدیر عامل انجمن بلاک چین گفت: “کنگره به جای این که به آژانس‌های فدرال بیش از حد شایق اجازه دهد تا شکاف را با اقدامات اجرایی پر کنند، اقتدار خود را برای طراحی یک چارچوب نظارتی نشان می‌دهد.”

کمیته مجلس نمایندگان آمریکا 4 لایحه مربوط به رمز ارزها را ارائه می‌دهد

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته چهار لایحه مربوط به دارایی‌های دیجیتال را تصویب کرد. پس از تصویب این لوایح، کریستین اسمیت (Kristin Smith)، مدیر عامل انجمن بلاک چین، جمعه در توییتی نوشت: “این نتیجه یک تلاش هماهنگ برای آموزش + حمایت از این لوایح است.” این مدیر اجرایی افزود:

“این هفته نقطه عطفی برای صنعت رمز ارزهای آمریکا و برای پیشرفت واقعی در مسیر به سوی یک چارچوب قانونی قابل اجرا در ایالات متحده بود.”

این چهار لایحه عبارت هستند از نوآوری و فناوری مالی (FIT) برای قانون قرن بیست و یکم، قانون قطعیت نظارتی بلاک چین، قانون شفافیت برای پرداخت استیبل کوین‌ها و قانون حفظ کوین‌های خود.

لایحه نوآوری و فناوری مالی (FIT) برای قانون قرن بیست و یکم یک چارچوب نظارتی جامع برای صدور و تجارت دارایی‌های دیجیتال در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ایجاد می‌کند. این کمیته توضیح داد: “قانون قطعیت تنظیم مقررات بلاک چین” تصریح می‌کند که توسعه‌دهندگان بلاک چین و ارائه‌دهندگان خدمات بلاک چین که کنترل وجوه مصرف‌کننده را در دست ندارند، طبق قانون، مؤسسات مالی یا کسب‌وکارهای خدمات پولی در نظر گرفته نمی‌شوند.”

قانون شفافیت برای پرداخت استیبل کوین چندین مسیر نظارتی را برای تأیید و تنظیم صادرکنندگان استیبل کوین به رسمیت می‌شناسد. در همین حال، قانون حفظ کوین‌های خود را حفظ کنید، از مالکیت رمز ارزها محافظت می‌کند.

اسمیت اظهار داشت: “این آرا برای رمز ارزها در ایالات متحده بسیار مهم است. در حالی که کارهای بیشتری برای انجام وجود دارد و قانون FIT 21 هنوز کامل نیست، ما از پیشرفت‌های صورت گرفته هیجان‌زده هستیم.”

این مدیر اجرایی با اشاره به این که “کنگره به جای این که به آژانس‌های فدرال بیش از حد شایق اجازه دهد با اقدامات اجرایی شکاف را پر کنند، اقتدار خود را برای طراحی یک چارچوب نظارتی اعلام می‌کند”، تاکید کرد:

“این اولین باری است که لوایح نظارتی رمزارزها از کمیته خارج می‌شوند و در راه رأی‌گیری کامل مجلس هستند.”

نظر شما درباره پیشبرد چهار لایحه مربوط به رمز ارزها توسط کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تصویب 4 لایحه مربوط به رمز ارزها در کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.