راه اندازی بایننس ژاپن با 34 رمز ارز فهرست شده

راه اندازی بایننس ژاپن با 34 رمز ارز فهرست شده
آنچه در این مقاله میخوانید

بایننس که در حال آماده شدن برای راه اندازی پلتفرم جدید ژاپنی خود در ماه آگوست است، فرصت معامله 34 کوین را برای کاربران خود فراهم می‌کند. علاوه بر رمز ارزهای اصلی مانند بیت کوین و اتریوم، توکن خود بایننس نیز در میان دارایی‌های دیجیتال فهرست شده قرار خواهد گرفت.

بایننس معاملات رمز ارزها را در ژاپن با کوین‌های بیشتر از رقبای اصلی احیا می‌کند

بایننس ژاپن، یکی از زیرمجموعه‌های بزرگترین صرافی رمز ارزهای جهان از نظر حجم معاملات روزانه، با 34 توکن فهرست‌شده راه‌اندازی خواهد شد. در 1 آگوست، این شرکت جزئیات خدماتی را که قصد دارد اواخر این ماه ارائه دهد، به اشتراک گذاشت.

عرضه اولیه شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بیت کوین کش (BCH) و همچنین XRP خواهد بود. در این گزارش اشاره شده است که توکن Build and Build (BNB) بایننس، که قبلا بایننس کوین بود، برای اولین بار در ژاپن فهرست می‌شود.

تعداد رمز ارزهای وعده داده شده بیشتر از آنهایی است که در رقبای اصلی داخلی پلتفرم مانند Bitbank (30)، GMO Coin (26) و Coincheck (22) معامله می‌شوند، که بایننس ژاپن را به خاطر کوین‌های دیجیتال پشتیبانی شده به برترین صرافی کشور تبدیل می‌کند.

پلتفرم ژاپنی بایننس فعالیت خود را با معاملات اسپات آغاز خواهد کرد و در هنگام راه‌اندازی، معاملات اهرمی را ارائه نخواهد داد. برای ارائه معاملات اهرمی، شرکت باید ابتدا مجوز «تجارت ابزارهای مالی نوع 1» را دریافت کند که با الزامات سختگیرانه‌ای همراه است.

توکن‌های مالی غیرمتمرکز (defi) و Web3 نیز گنجانده شده‌اند و بایننس ژاپن در آینده توکن‌هایی را که در حال حاضر توسط سایر صرافی‌های داخلی پشتیبانی نمی‌شوند، فهرست می‌کند. این صرافی همچنین دسترسی به Simple Earn، حساب‌های سپرده ارزهای دیجیتال و بازار NFT Binance را فراهم می‌کند.

در یک سخنرانی ویدئویی در کنفرانس Webx در توکیو هفته گذشته، چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao (CZ)) بنیانگذار و مدیر عامل بایننس گفت که از طریق یک پلتفرم جدید، صرافی خدمات کاملی را در ژاپن ارائه خواهد کرد. او پیش از این، اعلام کرده بود که خدمات را برای مشتریان ژاپنی در پلتفرم جهانی خود متوقف می‌کند.

پس از اخطارهای رگولاتور‌های ژاپنی مبنی بر این که این صرافی بدون مجوز لازم کار می‌کند، در نوامبر 2022، بایننس بیت کوین صرافی ساکورا (SEBC) را خریداری کرد که در آژانس خدمات مالی ژاپن ثبت و رگوله شده است. کاربران ژاپنی می‌توانند در این ماه از پلتفرم جدیدی که توسط بایننس ژاپن اداره می‌شود، استفاده کنند.

پیشرفت مثبت بایننس در ژاپن در بحبوحه افزایش فشار نظارتی بر این صرافی در سایر حوزه‌های قضایی صورت می‌گیرد. در آمریکای شمالی، بایننس از سوی رگولاتورهای اوراق بهادار و مشتقات ایالات متحده تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و به دلیل محیط نظارتی نامشخص بازار کانادا، آنجا را ترک کرد.

در اروپا، بایننس درخواست‌های خود برای گرفتن مجوز را پس گرفت یا ثبت نام خود را در چندین کشور از جمله هلند، آلمان، قبرس و انگلیس لغو کرد. در همین حال، این شرکت توجه خود را به بازارهای جدید معطوف کرده است. به عنوان مثال، در ماه ژوئن یک صرافی رگوله شده را در قزاقستان راه‌اندازی کرد.

نظر شما در مورد ورود مجدد بایننس به بازار رمز ارزهای ژاپن چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره راه اندازی بایننس ژاپن با 34 رمز ارز فهرست شده بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.