اشاره رئیس فدرال رزرو به افزایش بیشتر نرخ بهره

اشاره رئیس فدرال رزرو به افزایش بیشتر نرخ بهره
آنچه در این مقاله میخوانید

میشل بومن (Michelle Bowman)، رئیس فدرال رزرو، می‌گوید احتمالاً برای کاهش نرخ تورم تا نرخ هدف فدرال رزرو، به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است. رئیس فدرال رزرو افزود: “من همچنین به دنبال نشانه‌هایی از کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده و نشانه‌هایی از بهبود شرایط بازار کار خواهم بود.”

رئیس فدرال رزرو: احتمالاً، افزایش بیشتر نرخ بهره لازم است

میشل بومن، عضو هیئت رئیسه فدرال رزرو، در اظهارات خود در روز شنبه در رویدادی که توسط انجمن بانکداران کانزاس در کلرادو برگزار شد، اعلام کرد که بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است برای بازگرداندن کامل ثبات قیمت‌ها نیاز به افزایش بیشتر نرخ بهره داشته باشد.

او همچنین حمایت خود را از تصمیم در مورد افزایش نرخ بهره در نشست ماه گذشته کمیته فدرال بازار آزاد (FOMC) تایید کرد. در ماه جولای، مقامات فدرال رزرو نرخ وجوه فدرال را به محدوده 5.25 درصد تا 5.5 درصد افزایش دادند، که بالاترین سطح در 22 سال گذشته محسوب می‌شود.

بومن اظهار داشت:

“احتمالاً برای رسیدن تورم به سمت هدف 2 درصدی تعیین شده از سوی کمیته فدرال بازار باز (FOMC)، به افزایش بیشتر نرخ نیاز خواهد بود.”

او تشریح کرد: “برآورد اخیر پایین مربوط به نرخ تورم مثبت بود، اما همچنان که من افزایش بیشتر نرخ و مدت زمانی که نرخ وجوه فدرال باید در سطح محدود باقی بماند را در نظر می‌گیرم، به دنبال شواهد منطقی خواهم بود که نشان دهد تورم در مسیر معنی داری به سمت هدف 2 درصدی ما قرار دارد.”

این عضو هیئت رئیسه فدرال رزرو با اشاره به این که سیاست‌گذاران فدرال رزرو بر داده‌های دریافتی نظارت خواهند کرد و در صورت توقف روند صعودی تورم، مایل به افزایش نرخ بهره در آینده خواهند بود، ادامه داد: “من همچنین به دنبال نشانه‌هایی از کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده و نشانه‌هایی مبنی بر بهبود شرایط بازار کار خواهم بود.”

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، در 26 جولای پس از اعلام آخرین تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره گفت که شرایط اقتصادی حاکم نشان می‌دهد که سیاست پولی احتمالاً باید برای مدت طولانی‌تری محدود کننده باشد. او با تاکید بر این که “من می‌توانم بگویم آنچه چشمان ما به ما می‌گوید این است که سیاست به اندازه کافی محدودکننده نبوده است تا اثرات مطلوب خود را داشته باشد”، افزود:

“ما قصد داریم تا زمانی که مطمئن شویم که تورم به طور پایدار به هدف 2 درصد ما کاهش پیدا می‌کند، سیاست را محدود نگه داریم و در صورت صلاحدید، آماده هستیم که بیشتر آن را تشدید کنیم.”

آیا فکر می‌کنید فدرال رزرو امسال دوباره نرخ بهره را افزایش دهد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره اشاره رئیس فدرال رزرو به افزایش بیشتر نرخ بهره بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.