تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: تداوم پیشروی گاوهای بیت کوین به سمت 30,000 دلار

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: تداوم پیشروی گاوهای بیت کوین به سمت 30,000 دلار
آنچه در این مقاله میخوانید

ارزش بیت کوین در ابتدای هفته اندکی بالاتر از محدوده 29,300 دلار نوسان داشت؛ با این حال، گاوها همچنان سطح مقاومت 30,000 دلار را هدف قرار می‌دهند. در آخر هفته گذشته، بهای رمز ارزها بیشتر تثبیت شد و این احساس همچنان در روز دوشنبه وجود دارد. اتریوم اندکی به زیر بالاترین سطوح مشاهده شده خود در روز یکشنبه سقوط کرد.

بیت کوین (BTC)

Hvca بیت کوین (BTC) یک هفته دیگر تثبیت شد، چون عدم اطمینان قیمت در بازار همچنان بالا بود.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، پس از رسیدن به 29,441.00 دلار در روز یکشنبه، در اوایل جلسه امروز به 29,124.11 دلار سقوط کرد.

از زمان سقوط ارزش آن به این سطح پایین، گاوهای بیت کوین برای خرید آن در قیمت نسبتا پایین اقدام کردند و قیمت بیت کوین را به 29,351.73 دلار رساندند.

نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

برای این که مومنتوم صعودی این هفته واقعاً تشدید شود، ابتدا باید سقف 49.00 بر روی شاخص قدرت نسبی (RSI) 14 روزه شکسته شود.

در زمان نگارش این گزارش، این شاخص با میانگین متحرک 10 روزه (قرمز) در آستانه یک تلاقی رو به بالا، روی 47.90 قرار دارد.

نفوذ قیمت به بالاتر از محدوده 49.00 نیز احتمالاً منجر به تغییر میانگین‌های متحرک خواهد شد، که ممکن است باعث بازگشت مجدد به سطح 30,000 دلار در این هفته شود.

اتریوم (ETH)

مشابه بیت کوین، بهای اتریوم (ETH) نیز تا حد زیادی در روز دوشنبه بدون تغییر باقی ماند، و این رمز ارز به روند نزولی ادامه داد.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD) در آغاز هفته، پس از رسیدن به بالاترین قیمت 1859.92 دلار در روز یکشنبه، به پایین‌ترین حد روزانه 1,834.80 دلار سقوط کرد.

این کاهش منجر به این شد که ارزش اتریوم بار دیگر به سمت یک نقطه حمایت کلیدی در 1,830 دلار حرکت کند، که سطحی است که در چند هفته گذشته پیرامون آن در نوسان بوده است.

نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

با وجود این رویکرد نزولی، میانگین‌های متحرک 10 روزه (قرمز) و 25 روزه (آبی) به یک روند صعودی نزدیک‌تر شده‌اند.

مانند آن چه در مورد بیت کوین اشاره کردیم، برای این که این اتفاق بیفتد، شاخص قدرت نسبی (RSI) ابتدا باید یک ناحیه مقاومت را بشکند، که در این مورد، این نقطه در 48.00 قرار دارد.

اگر این اتفاق بیفتد، ارزش اتریوم ممکن است در روزهای آینده به 1,900 دلار برسد.

آیا انتظار دارید که ارزش بیت کوین در این هفته به 30,000 دلار و اتریوم به 1,900 دلار برسد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: تداوم پیشروی گاوهای بیت کوین به سمت 30,000 دلار بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.