تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: تداوم تثبیت قیمت بیت کوین

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم-تداوم-تثبیت-قیمت-بیت-کوین
آنچه در این مقاله میخوانید

همچنان که میانگین‌های متحرک به یک روند صعودی بالقوه نزدیک شد، ارزش بیت کوین در روز چهارشنبه تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند. احتمال وجود الگوی «صلیب مرگ» احتمالاً در ذهن گاوها خواهد بود که به دنبال زمان مناسبی برای ورود مجدد به بازار هستند. ارزش اتریوم همچنان نزدیک به پایین‌ترین سطح 1,630 دلار در نوسان است.

بیت کوین (BTC)

روند تثبیت بیت کوین در روز چهارشنبه ادامه یافت، چون با وجود چشم‌انداز الگوی “صلیب مرگ”، گاوها در حاشیه باقی ماندند.

این اصطلاح به درهم‌تنیدگی بین میانگین‌های متحرک، در این مثال، خطوط روند 10 روزه (قرمز) و 25 روزه (آبی) اشاره دارد.

با وجود احتمال وقوع چنین اتفاقی، ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD) به 25,628.61 دلار رسید که بسیار کمتر از بالاترین قیمت روز سه شنبه، یعنی 25,858.37 دلار است.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-بیت-کوین-دلار-آمریکا-(BTC/USD)
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

با نگاهی به نمودار، درمی‌یابیم که تثبیت قیمت به ‌عنوان شاخص قدرت نسبی (RSI) صورت می‌گیرد که نزدیک به سطح حمایت خودش در 35.00 باقی مانده است.

گاوها تا کنون حرکت زیر این نقطه را رد کرده‌اند، اما در صورت وقوع، ممکن است ارزش بیت کوین (BTC) به زیر 25,000 دلار سقوط کند.

معامله‌گران بلندمدت بیت‌ کوین‌ می‌توانند به این روند به عنوان ابزاری برای خرید با نرخ پایین‌تر امیدوار باشند.

اتریوم (ETH)

در جلسه امروز، با وجود تلاش‌های خرس‌ها برای کاهش قیمت به زیر 1,600 دلار، ارزش اتریوم (ETH) نزدیک به سطح 1,630 دلار باقی ماند.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD) از پایین‌ترین سطح قبلی، یعنی 1,610.14 دلار در روز چهارشنبه فاصله گرفت و به قیمت 1,635.29 دلار رسید.

مشابه بیت کوین، به نظر می‌رسد میانگین متحرک 10 روزه (قرمز) و 25 روزه (آبی) برای یک روند صعودی قریب الوقوع آماده شده است؛ با این حال، قیمت هنوز به این چشم‌انداز واکنش نشان نداده است.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-اتریوم-دلار-آمریکا-(ETH/USD)
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

شاخص قدرت نسبی (RSI) قیمت اتریوم در حال حاضر روی 36.80 قرار دارد، که اندکی بالاتر از پایین‌ترین سطح 36.00 است، اما هدف واقعی معامله گران احتمالا بالاترین سطح 44.00 است.

در صورتی که در روزهای آینده روندی معکوس اتفاق بیفتد، حرکت به این نقطه از مقاومت کافی است تا ارزش اتریوم (ETH) را از 1,700 دلار فراتر ببرد.

آیا انتظار دارید در اواخر هفته مومنتوم صعودی در این رمز ارزها روی دهد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: تداوم تثبیت قیمت بیت کوین بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.