تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

همچنان که عدم اطمینان قیمت در بازار باز هم بالا بود، اتریوم در روز پنجشنبه به معاملات خود در اطراف پایین‌ترین سطح قیمتی 1,630 دلار ادامه داد. نوسانات در روزهای اخیر کاهش یافته است که این مسئله به افزایش قیمت رمز ارزها منجر شده است. ارزش بیت کوین در اوایل جلسه دیروز به زیر نقطه حمایت خودش سقوط کرد.

بیت کوین (BTC)

همچنان که ارزش بیت کوین به زیر یک نقطه حمایت کلیدی حرکت کرد، این رمز ارز در روز پنجشنبه با قیمت نسبتاً پایین‌تری معامله شد.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD) در اوایل روز، کمتر از 24 ساعت پس از رسیدن به 25,953.02 دلار، به 25,404.36 دلار رسید.

این کاهش باعث شد که پیش از این که گاوها برای افزایش ارزش بیت کوین مداخله کنند، ارزش این رمز ارز به زیر پایین‌ترین سطح قیمتی 25,600 دلار سقوط کند.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-بیت-کوین-دلار-آمریکا-(BTC/USD)
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

در زمان نگارش این گزارش، بیت کوین اکنون با قیمت 26,204.40 دلار معامله می‌شود که پس از سه روز متوالی معامله زیر 26,000 دلار، افزایش یافته است.

با وجودی که احساسات عمدتاً نزولی بوده است، اما ثبات قیمت تا حد زیادی باقی مانده است و معامله‌گران تاکنون از افت زیر 25,000 دلار جلوگیری کرده‌اند.

در حالی که به هفته آینده نزدیک می‌شویم، این مسئله را می‌توانیم با چندین اطلاعیه اقتصادی کلیدی که قرار است در ایالات متحده منتشر شود، آزمایش کنیم.

اتریوم (ETH)

همچنان که معامله گران به مبارزه برای حفظ مومنتوم ادامه دادند، ارزش اتریوم (ETH) برای چهارمین جلسه متوالی به نقطه حمایت 1,630 دلار نزدیک شد.

پس از رسیدن به سطح پایین 1,611.15 دلاری در روز چهارشنبه، ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD) در اوایل روز به بالاترین سطح 1,656.93 دلار رسید.

قیمت از آن زمان کاهش یافته است و دومین رمز ارز بزرگ جهان اکنون در حدود سطح 1,626.20 دلار معامله می‌شود.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-اتریوم-دلار-آمریکا-(ETH/USD)
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

این کاهش زمانی رخ داد که شاخص قدرت نسبی (RSI) 14 روزه نزدیک به پایین‌ترین سطح خودش در 36.00 قرار داشت.

با نگاهی به نمودار، درمی‌یابیم که این شاخص در حال حاضر روی 36.30 قرار دارد، و با یک حرکت پایین‌تر احتمالاً باعث افزایش فشار نزولی می‌شود.

حرکت به زیر 1,600 دلار همچنان یک احتمال واقعی برای روزهای آینده است.

آیا می‌توانیم با ورود به آخر هفته شاهد وقوع یک روند نزولی باشیم؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.