افزایش ذخایر طلای چین در ماه آگوست

افزایش-ذخایر-طلای-چین-در-ماه-آگوست
آنچه در این مقاله میخوانید

بر اساس گزارش اداره ارز دولتی چین در روز پنجشنبه، ذخایر رسمی طلای چین در پایان ماه آگوست به 69.62 میلیون اونس افزایش یافت که در مقایسه با 68.69 میلیون اونس در ماه گذشته، دهمین ماه متوالی روند افزایشی را رقم زد.

داده‌های گردآوری‌شده توسط ناظر بازار Wind Info نشان می‌دهد که چین از ماه نوامبر تا آگوست 6.98 میلیون اونس به ذخایر طلای خود اضافه کرد و ذخایر طلای رسمی این کشور را به رکورد جدیدی رساند.

هوانگ جون (Huang Jun)، تحلیلگر پلتفرم معاملات مالی FXTM، می‌گوید: “به احتمال زیاد، بانک خلق چین، بانک مرکزی این کشور، ذخایر طلای خود را به میزان بیشتری افزایش دهد. از آنجا که چین دارایی‌های خود را در بدهی‌های ایالات متحده کاهش می‌دهد، این کشور باید ذخایر خود در دیگر دارایی‌ها را افزایش دهد که در میان آنها، طلا یک دارایی اعتباری کمیاب و با کیفیت در شرایط فعلی محسوب می‌شود.”

هوانگ گفت که رویکرد چین و بسیاری دیگر از اقتصادهای در حال توسعه که ذخایر طلای خود را تقویت می‌کنند، ممکن است به حمایت از قیمت طلا در میان مدت و بلندمدت ادامه دهد، اگرچه قیمت طلا ممکن است در کوتاه مدت، تحت تاثیر فشار قوی دلار آمریکا قرار گیرد.

دیدگاه خود را درباره افزایش ذخایر طلای چین در ماه آگوست بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.