گوگل از 15 سپتامبر امکان تبلیغات بازی‌های NFT را فراهم می‌سازد

گوگل-از-15-سپتامبر-امکان-تبلیغات-بازی‌های-NFT-را-فراهم-می‌سازد
آنچه در این مقاله میخوانید

به‌روزرسانی‌های جدید سیاست تبلیغات رمز ارزها امکان تبلیغات بازی NFT را فراهم می‌سازد، مشروط بر این که این بازی‌ها و تبلیغات قمار را ترویج نکنند.

گوگل سیاست تبلیغاتی رمز ارزهای خود را به‌روزرسانی کرده است تا تبلیغات بازی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر بلاک چین را تا زمانی که خدمات قمار یا قمار را تبلیغ نکنند، مجاز باشد.

طبق یک پست وبلاگی از Google، تغییرات جدید از 15 سپتامبر اعمال می‌شود و فقط به بازی‌هایی محدود می‌شود که معیارهای خاصی را داشته باشند:

“بازی‌های NFT که به بازیکنان امکان می‌دهد آیتم‌های درون بازی، مانند لباس مجازی برای شخصیت‌های بازیکن، سلاح یا زره با آمار بهتر، مصرف شده یا استفاده شده در یک بازی برای بهبود تجربه کاربر یا کمک به کاربران در پیشبرد بازی، خریداری کنند.”

سیاست جدید به ممنوعیت تبلیغات بازی‌هایی ادامه می‌دهد که به بازیکنان اجازه می‌دهد در مقابل سایر بازیکنان، یا برای به دست آوردن جایزه، شامل رمز ارزها و سایر توکن‌های غیرقابل تعویض، روی ‌NFT‌ها شرط‌بندی کنند. بازی‌های کازینو NFT و هر الگوی شرط‌بندی اجتماعی دیگری که به بازیکنان امکان شرط‌بندی یا بازی برای به دست آوردن جوایز واقعی – مانند NFT، پول نقد یا رمز ارز – را فراهم می‌سازد، همچنان ممنوع خواهند بود.

برای اجرای تبلیغاتی که محتوای مرتبط با قمار را که NFTها را ادغام می‌کند، تبلیغ می‌کنند، توسعه‌دهندگان و ناشران باید “از سیاست قمار و بازی‌ها پیروی کنند و گواهینامه Google Ads را دریافت نمایند”.

گوگل قبلاً تمام تبلیغات مرتبط با رمز ارزها را در سراسر پلتفرم‌های خود ممنوع کرده بود. در آن زمان گوگل اعلام نکرده بود که آیا این ممنوعیت دائمی خواهد بود یا در آینده قابل بررسی است.

اسکات اسپنسر (Scott Spencer)، مدیر تبلیغات پایدار در گوگل در آن زمان، اظهار داشت که این شرکت “مضرات یا پتانسیل کافی برای ضرر رساندن به مصرف‌کننده را در نظر گرفته است” که رویکرد آن به تبلیغات مرتبط با رمز ارزها با «احتیاط فراوان» خواهد بود.

در ژوئن 2021، گوگل این ممنوعیت را کاهش داد تا به برخی از شرکت‌هایی که “صرافی‌های رمز ارزها و کیف پول‌هایی را هدف قرار می‌دهند” اجازه دهد در این پلتفرم تبلیغ کنند، مشروط بر این که این شرکت‌ها در شبکه اجرای جرایم مالی ایالات متحده به عنوان یک کسب‌و‌کار خدمات پولی یا یک نهاد بانکی دارای مجوز دولتی یا فدرال ثبت شده باشند.

دیدگاه خود را درباره گوگل از 15 سپتامبر امکان تبلیغات بازی‌های NFT را فراهم می‌سازد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.