تمایل بیش از 50 اپراتور پلتفرم ارز مجازی به پیوستن به بازار تایوان

تمایل-بیش-از-50-اپراتور-پلتفرم-ارز-مجازی-به-پیوستن-به-بازار-تایوان
آنچه در این مقاله میخوانید

کمیسیون نظارت مالی اعلام کرد که حدود 52 اپراتور ارز مجازی برای پیوستن به بازار مالی تایوان علاقه نشان داده‌اند. این کمیسیون همچنین گفت که قصد دارد اولین اصول راهنمای مدیریت دارایی مجازی منطقه را در ماه سپتامبر اعلام کند.

قوانین ویژه دارایی‌های مجازی

کمیسیون نظارت مالی تایوان (FSC) اخیرا فاش کرد که حدود 52 اپراتور ارز مجازی برای پیوستن به بازار مالی تایوان ابراز علاقه کرده‌اند. به گفته این رگولاتور، برخی از این اپراتورها مدارک قانونی پیشگیری از پولشویی را بررسی کرده‌اند و برخی دیگر هنوز این مرحله را تکمیل نکرده‌اند.

همان طور که در یک گزارش محلی توضیح داده شد، کمیسیون نظارت مالی تایوان این افشاگری‌ها را طی یک جلسه استماع عمومی انجام داد که توسط یک قانونگذار محلی به نام گو گو (Guo Guow) برگزار شد. علاوه بر این، این رگولاتور همچنین فاش کرد که قصد دارد در ماه سپتامبر اولین اصول راهنمای مدیریت دارایی مجازی را اعلام کند.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که مقامات این منطقه با این حال، وضع قوانین خاص برای دارایی‌های مجازی را رد نکرده‌اند. با این حال، قبل از تصویب چنین قوانینی، طبق گزارش‌ها، دارایی‌های مجازی تحت قانون پیشگیری از پولشویی رگوله می‌شوند. طبق این گزارش، اپراتورهایی که قوانین مبارزه با پولشویی را رعایت نکنند، با جریمه‌هایی بین 69,000 تا 1.38 میلیون دلار مواجه خواهند شد.

با این حال، در این گزارش آمده است که بر اساس دستورالعمل‌های فعلی، سرمایه‌گذاران آسیب‌دیده دارایی‌های مجازی نمی‌توانند از اپراتورها به مرکز بررسی مالی شکایت کنند. با این وجود، کمیسیون نظارت مالی تایوان اعلام کرد که همچنان تلاش خواهد کرد تا از طریق روش‌های دیگری که در اختیار دارد، از کاربران دارایی مجازی محافظت کند. برخی از این روش‌ها شامل درخواست از اپراتورها برای جداسازی دارایی‌های خود از وجوه کاربران است.

در همین حال، هوانگ هومینگ (Huang Houming)، معاون دفتر اوراق بهادار و قراردادهای آتی، گفت پس از انتشار اصول راهنما در اواخر این ماه، اپراتورها تشویق خواهند شد تا انجمن‌هایی را تاسیس کرده و خود را رگوله کنند.

نظر شما در مورد تمایل بیش از 50 اپراتور پلتفرم ارز مجازی برای پیوستن به بازار تایوان چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تمایل بیش از 50 اپراتور پلتفرم ارز مجازی به پیوستن به بازار تایوان بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.