تجمع فعالان محیط‌زیست به خاطر نگرانی‌های اقلیمی در برابر احیای تاسیسات استخراج رمز ارز در نیویورک

تجمع-فعالان-محیط‌زیست-به-خاطر-نگرانی‌های-اقلیمی-در-برابر-احیای-تاسیسات-استخراج-رمز-ارز-در-نیویورک
آنچه در این مقاله میخوانید

حامیان محیط زیست تلاش‌های خود را برای متقاعد کردن مقامات نیویورک برای رد تمدید مجوز زیست‌محیطی برای یک مرکز استخراج رمز ارز در شمال توناواندا (Tonawanda)، تشدید می‌کنند. طبق گزارش مارک شیر (Mark Scheer) برای روزنامه نیاگارا (Niagara Gazette)، آن‌ها ادعا می‌کنند که این عملیات کیفیت زندگی ساکنان را به خطر می‌اندازد و اهداف آب و هوایی ایالت را تضعیف می‌کند.

نبرد بر سر تمدید مجوز استخراج رمز ارز نیویورک

گروه قانون محیط زیست Earthjustice با ساکنان محلی همکاری کرده است تا از کتی هوچول (Kathy Hochul)، فرماندار ایالت، و وزارت حفاظت از محیط زیست (DEC) درخواست تجدید نظر از Digihost را رد کنند. گزارش Gazette نشان می‌دهد که این شرکت یک مزرعه رمز ارز در سایت سابق نیروگاه فورتیستار (Fortistar) دارد.

منتقدان عقیده دارند که عملیات استخراج رمز ارزها که انرژی زیادی نیز مصرف می‌کند، باعث ایجاد آلودگی صوتی و خطرات زیست محیطی می‌شود. آن‌ها می‌خواهند که وزارت حفاظت از محیط زیست همان موضعی را اتخاذ کند که در سال گذشته با رد تمدید مجوز زیست‌محیطی برای یک ماینر ارز دیجیتال در یتس کانتی (Yates County) اتخاذ کرد. این نهاد مدعی شد که این عملیات با رسالت نیویورک برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در تضاد است.

جسامین دی اوکامپو (Jessamine De Ocampo)، وکیل Earthjustice، اظهار داشت: “Digihost ادعا می‌کند که این بخشی از راه حل آب و هوا است، اما آنها قصد دارند هر سال بیش از 300,000 تن گازهای گلخانه‌ای منتشر کنند.” با این حال، آمار Earthjustice با گزارش‌های اخیر که نشان می‌دهد استخراج‌کنندگان بیت کوین به طور مثبت به شبکه کمک می‌کنند و دیگران گاز اشتعال‌زا را به انرژی برای تولید بیت کوین تبدیل می کنند، تناقض دارد.

با این حال، صاحبان خانه‌های اطراف مانند کوین اوکانر (Kevin O’Connor) ادعا می‌کنند که شب‌ها بی‌خوابی زیادی را به دلیل سر و صدا تجربه کرده‌اند. برخی دیگر نگران هستند که این تأسیسات مانع از ابتکارات آب و هوایی توناواندای شمالی (North Tonawanda) شود، هر چند ممکن است به نظرات بالقوه مغرضانه گروه‌های زیست‌محیطی مرتبط با احزاب سیاسی تکیه کنند.

به عنوان مثال، مروری بر استخدام نیروهای Earthjustice نشان می‌دهد که “کارمندان آن به احتمال زیاد اعضای حزب دموکراتیک هستند”. با وجود وعده‌های Digihost مبنی بر رشد فرصت‌های شغلی، یک استاد اقتصاد به نقل از مارک شیر اظهار داشت که مزارع استخراج رمز ارز معمولاً افراد کمتری نسبت به رستوران‌های فست فود استخدام می‌کنند.

فعالان محیط‌زیستی کمپین نامه‌نویسی را آغاز کرده‌اند و از دولت خواسته‌اند که مجوز زیست‌محیطی را لغو کند. آنها ادعا می‌کنند که استخراج رمز ارزها به جای انرژی پاک به سوخت‌های فسیلی متکی است. بریج راوچ (Bridge Rauch)، برگزارکننده محلی، اعلام کرد: “برای دستیابی به اهداف قانون مربوط به آب و هوا و حفاظت از جامعه، و همچنین محافظت از سلامت و رفاه ساکنان، ما باید برای کنترل استفاده از سوخت‌های فسیلی تلاش کنیم.”

نظر شما در مورد فعالان محیط‌زیستی که به دنبال جلوگیری از فعالیت یک مزرعه استخراج رمز ارز در نیویورک هستند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تجمع فعالان محیط‌زیست به خاطر نگرانی‌های اقلیمی در برابر احیای تاسیسات استخراج رمز ارز در نیویورک بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.