بعید است که لایحه استیبل کوین به قانون تبدیل شود

بعید-است-که-لایحه-استیبل-کوین-به-قانون-تبدیل-شود
آنچه در این مقاله میخوانید

جرمی آلر (Jeremy Allaire)، مدیر عامل شرکت ارز دیجیتال Circle، صادرکننده USDC، دومین استیبل کوین بزرگ در بازار، تردید خود را در مورد تصویب قانون استیبل کوین در کوتاه‌مدت به اشتراک گذاشته است. در پادکست لورا شین (Laura Shin)، با عنوان Unchained، آلر توضیح داد که، در حالی که در مورد اهمیت رگوله کردن استیبل کوین‌ها در ایالات متحده اتفاق نظر وجود دارد، او بعید می‌داند که “قانون شفافیت برای استیبل کوین‌های پرداخت (Clarity for Payment Stablecoins)” که اخیراً مطرح شده، به قانون تبدیل شود.

جرمی آلر، مدیر عامل Circle درباره “قانون شفافیت برای استیبل کوین‌های پرداخت” تردید دارد

جرمی آلر، مدیر عامل شرکت استیبل کوین Circle، در مورد امکان تصویب قانون اخیراً مطرح شده شفافیت برای استیبل کوین‌های پرداخت تردید دارد. در پادکست رمز ارز لورا شین، با عنوان Unchained، آلر اظهار داشت که در حالی که در مورد نیاز به مقررات استیبل کوین در کشور اتفاق نظر وجود دارد، او فکر نمی‌کند این قانون تصویب شود.

دلیل نظر او در عدم تعریف موضوعات کلیدی در لایحه نهفته است که به گفته آلر، باید حل شود. او اظهار داشت:

“بسیاری از اینها به نقش فدرال رزرو در عدم تعیین استانداردها مربوط می‌شود … آیا فدرال رزرو می‌تواند افرادی را که مجوز استیبل کوین دریافت می‌کند، وتو کند؟”

فدرال رزرو در مقابل ایالت

یکی دیگر از موضوعاتی که آلر معتقد است پیشرفت قانون شفافیت برای پرداخت استیبل کوین ها را کند یا حتی متوقف می‌کند، مربوط به دخالت فدرال رزرو در امور مربوط به استیبل کوین است.

آلر توضیح داد که مشخص نیست آیا فدرال رزرو دارای قابلیت‌های مرتبط با مجوزهای صادر شده توسط ایالت‌ها برای شرکت‌های فعال در حوزه استیبل کوین است یا خیر. او تاکید کرد:

“اگر ایالتی مانند نیویورک مجوز استیبل کوینی را برای کسی صادر کند، آیا فدرال رزرو نظارتی دارد – آیا فدرال رزرو نقش مشترک یا نظارتی دارد؟ این نوعی فن‌سالاری است اما در واقع، چیزهای بسیار مهمی است که با حقوق ایالتی و حقوق فدرال و توازن قوا مرتبط است.”

با این حال، آلر به چندین مزیت این قانون اشاره کرد و گفت که تصویب آن مسیر روشنی را برای صادرکنندگان استیبل کوین بانکی و غیربانکی ایجاد می‌کند که در مورد ذخایر، شفافیت و مدیریت ریسک بسیار خاص است.

از نظر آلر، قانون شفافیت برای استیبل کوین‌های پرداخت “به طور مؤثری اطمینان قانونی ایجاد می‌کند که استیبل کوین دلاری بخشی از سیستم مالی جهانی و ایالات متحده است” و امکان استفاده گسترده از این ابزارها را فراهم می‌کند.

نظر شما در مورد نظرات آلر در مورد قانون شفافیت برای استیبل کوین‌های پرداخت چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بعید است که لایحه استیبل کوین به قانون تبدیل شود بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.