تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: سقوط ارزش اتریوم به پایین‌ترین سطح در یک هفته گذشته

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم-سقوط-ارزش-اتریوم-به-پایین‌ترین-سطح-در-یک-هفته-گذشته
آنچه در این مقاله میخوانید

پس از آن که فعالان بازارها به آخرین تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره واکنش نشان دادند، ارزش بیت کوین روز پنجشنبه به زیر سطح 27,000 دلار سقوط کرد. همان طور که انتظار می‌رفت، فدرال رزرو تصمیم گرفت نرخ بهره را بدون تغییر در 5.5 درصد نگه دارد، در حالی که به یک افزایش دیگر در چرخه فعلی اشاره کرد. پس از این تصمیم، ارزش دلار در کل تقویت شد. ارزش اتریوم در آستانه سقوط به زیر 1,600 دلار قرار دارد.

بیت کوین (BTC)

پس از تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ بهره، ارزش بیت کوین برای دومین روز متوالی سقوط کرد.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، پس از رسیدن به بالاترین سطح 27,289.77 دلار در روز چهارشنبه، در اوایل جلسه امروز به کمترین میزان خود یعنی 26,703.77 دلار سقوط کرد.

تصمیم فدرال رزرو برای توقف روند افزایش نرخ بهره، به تقویت ارزش دلار منجر شده است که باعث شده ارزش آن در برابر پوند انگلیس به بالاترین سطح خود از ماه آوریل برسد.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-بیت-کوین-دلار-آمریکا--BTC-USD
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

در نتیجه اُفت ارزش بیت کوین، شاخص قدرت نسبی (RSI) 14 روزه به زیر نقطه حمایت در سطح 55.00 سقوط کرد.

شاخص قدرت نسبی قیمت در حال حاضر روی 52.45 قرار دارد و به نظر می‌رسد که به سمت پایین‌ترین سطح، در نزدیکی محدوده 45.00 حرکت کند.

اگر شاخص به این سطح پایین سقوط کند، احتمال زیادی وجود دارد که ارزش بیت کوین نزدیک به 26,000 دلار در نوسان باشد.

اتریوم (ETH)

ارزش اتریوم (ETH) در جلسه امروز به پایین‌تر از سطح قیمت اصلی نزدیک شد و در این روند، به پایین‌ترین حد در یک هفته گذشته رسید.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، پس از رسیدن به بالاترین سطح 1639.35 دلار در روز چهارشنبه، در اوایل روز به پایین‌ترین حد روزانه 1,606.18 دلار سقوط کرد.

روند نزولی قیمت در روز پنجشنبه، ارزش اتریوم را به پایین‌ترین سطح آن از 13 سپتامبر رساند، که آخرین باری است که قیمت زیر 1,600 دلار بوده است.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-اتریوم-دلار-آمریکا-ETH-USD
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

از زمانی که شاخص قدرت نسبی (RSI) نتوانست از بالاترین سطح 49.00 فراتر رود، به محدوده اشباع فروش نزدیک‌تر شده است و اکنون در 41.52 قرار دارد.

به نظر می‌رسد که خرس‌ها به دنبال رسیدن به نقطه حمایت در 35.00 هستند که می‌تواند باعث شود که ارزش اتریوم (ETH) به پایین‌ترین سطح 1,575 دلار برسد.

گاوها احتمالاً هنوز منتظر فرصت هستند، چون قیمت هنوز از میانگین متحرک 10 روزه (قرمز) و 25 روزه (آبی) پایین‌تر نرفته است.

آیا گاوهای اتریوم منتظر خرید آن با قیمت پایین هستند؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: سقوط ارزش اتریوم به پایین‌ترین سطح در یک هفته گذشته بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.