میکرو استراتژی  5,445 بیت کوین دیگر به اندوخته خود می‌افزاید

میکرو-استراتژی- 5445-بیت-کوین-دیگر-به-اندوخته-خود-می‌افزاید
آنچه در این مقاله میخوانید

میکرو استراتژی (Microstrategy)  5,445 بیت کوین دیگر به دست آورده است که مجموع دارایی‌های این شرکت را به 158,245 بیت کوین می‌رساند. با توجه به پرونده این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، این بیت کوین‌های اضافه‌شده در دوره بین 1 آگوست تا 24 سپتامبر به دست آمده‌اند.

میکرواستراتژی 5,445 بیت کوین به اندوخته خود اضافه می‌کند

شرکت اطلاعاتی نرم افزار میکرو استراتژی (Microstrategy) که در فهرست شاخص نزدک قرار دارد، به افزایش دارایی بیت کوین خود ادامه داده است. روز دوشنبه، مایکل سیلور (Michael Saylor)، بنیانگذار و رئیس میکرو استراتژی، در پلتفرم رسانه اجتماعی X اعلام کرد:

“میکرو استراتژی  5445 بیت کوین دیگر را به قیمت 147.3 میلیون دلار با میانگین قیمت 27,053 دلار به ازای هر بیت کوین به دست آورده است. در تاریخ 24 سپتامبر 2023، میکرو استراتژی 158,245 بیت کوین به قیمت 4.68 میلیارد دلار با میانگین قیمت 29,582 دلار به ازای هر بیت کوین خریداری شد.”

بر اساس پرونده این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، بیت کوین های اضافه‌شده بین 1 آگوست تا 24 سپتامبر خریداری شده‌اند.

میکرو استراتژی همچنین روز دوشنبه اعلام کرد که تا 24 سپتامبر، مجموعاً 403,362 سهم از سهام عادی کلاس A خود را تحت توافقنامه فروش اعلام شده در 1 آگوست برای کسب مجموع درآمد خالص حدود 145.3 میلیون دلار منتشر کرده و فروخته است.

میکرواستراتژی در 1 آگوست اعلام کرد که قرارداد فروش با Cowen and Company LLC، Canaccord LLC و Berenberg Capital Markets LLC برای انتشار و فروش سهام عادی کلاس A خود با قیمت کلی تا 750 میلیون دلار منعقد کرده است. این شرکت نرم‌افزاری در آن زمان فاش کرد: “ما قصد داریم از درآمد خالص حاصل از این عرضه برای تحقق اهداف کلی شرکت، از جمله کسب بیت کوین و سرمایه در گردش، و با توجه به شرایط بازار، برای بازخرید یا بازپرداخت بدهی خود استفاده کنیم.”

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 26,097 دلار معامله می‌شود که در 7 روز گذشته تقریباً 5 درصد کاهش یافته است اما نسبت به سال گذشته 57 درصد افزایش داشته است.

نظر شما در مورد میزان بیت کوین میکرو استراتژی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره میکرو استراتژی  5,445 بیت کوین دیگر به اندوخته خود می‌افزاید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.