تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: افزایش ارزش بیت کوین و اتریوم

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم-افزایش-ارزش-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

در حالی که فعالان بازارها منتظر انتشار آخرین گزارش مربوط به ضریب اطمینان مصرف‌کننده در ایالات متحده بودند، ارزش بیت کوین از پایین‌ترین سطح در چند هفته اخیر خود در روز سه شنبه بالاتر آمد. انتظار می‌رود آخرین ارقام هیئت کنفرانس از 106.1 در ماه قبل به 105.9 در ماه سپتامبر به صورت جزئی کاهش یابد.

بیت کوین (BTC)

پس از آن که در جلسه دیروز، ارزش بیت‌کوین از پایین‌ترین حد خود در چند هفته گذشته افزایش یافت، روز سه‌شنبه روندی صعودی را در پیش گرفت.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، پس از کاهش به پایین‌ترین سطح 26,011.47 دلار در روز قبل، در اوایل امروز به 26,421.51 دلار رسید.

پس از کاهش قیمت بیت کوین به زیر 25,800 دلار، شاهد معامله این رمز ارز در روز دوشنبه در پایین‌ترین نرخ خود از 13 سپتامبر بودیم.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-بیت-کوین-دلار-آمریکا-BTC-USD
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

بر اساس آن چه در نمودار نشان داده شده است، به نظر می‌رسد که بازگشت قیمت در نتیجه شاخص قدرت نسبی (RSI) بوده است که به پایین‌ترین سطح خود در 45.00 کاهش یافته است.

در زمان نوشتن این گزارش، شاخص قدرت نسبی قیمت در حال حاضر روی 45.84 قرار دارد و نقطه مقاومت قابل مشاهده بعدی در سطح 55.00 دیده می‌شود.

اگر گاوها به سطح 55.00 برسند، احتمال زیادی وجود دارد که ارزش بیت کوین به محدوده 27,000 دلار نزدیک شود.

اتریوم (ETH)

ارزش اتریوم (ETH) نیز در روز سه‌شنبه، پس از کاهش به یک نقطه حمایتی کلیدی در آغاز هفته، افزایش یافت.

ارزش اتریوم پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح 1,565.03 دلار در روز دوشنبه، کمتر از 24 ساعت بعد به بالاترین سطح روزانه خود در 1,598.10 دلار رسید.

گاوهای اتریوم نه تنها کاهش ارزش به پایین‌ترین سطح 1,565 دلار را رد کردند، بلکه از آن به عنوان نقطه ورود مجدد به معاملات استفاده کردند و این رمز ارز را با قیمت پایینی خریداری کردند.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-اتریوم-دلار-آمریکا-ETH-USD
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

مشابه بیت کوین که پیش از این توضیح داده شد، این افزایش ارزش زمانی رخ داد که پایین‌ترین سطح شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز ثابت ماند و به عنوان سکوی پرشی برای معامله‌گران عمل کرد.

ارزش اتریوم همچنان در زیر سطح 1,600 دلار قرار دارد؛ با این حال، این وضعیت ممکن است پس از انتشار گزارش مربوط به ضریب اطمینان مصرف‌کننده در امروز بعدازظهر تغییر کند.

آیا انتظار دارید که ارزش اتریوم پس از انتشار داده‌های مربوط به ضریب اطمینان مصرف‌کننده افزایش یابد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: افزایش ارزش بیت کوین و اتریوم بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.