چین برای جنگ آماده می‌شود و شی جین پینگ قصد دارد پیروز شود

چین-برای-جنگ-آماده-می‌شود-و-شی-جین-پینگ-قصد-دارد-پیروز-شود
آنچه در این مقاله میخوانید

نیکی هیلی (Nikki Haley)، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، هشدار داد که چین در حال آماده شدن برای جنگ است و شی جین پینگ (Xi Jinping)، رئیس جمهور چین، قصد دارد پیروز شود. او با هشدار در مورد این که چین در حال ساختن یک ارتش بسیار پیشرفته است که قادر به تهدید آمریکا و تسلط بر آسیا و فراتر از آن است، تاکید کرد: “چین یک تهدید حقیقی است. نیم قرن را صرف توطئه برای شکست دادن ما کرده است.”

نیکی هیلی درباره آمادگی چین برای جنگ هشدار داد

نیکی هیلی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا و فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی، روز جمعه در یک سخنرانی در موسسه سیاست نیوهمپشایر (New Hampshire Institute of Politics) درباره سیاست اقتصادی خود هشدار داد که چین برای جنگ آماده می‌شود.

او در ابتدای سخنانش گفت: “قدرت و غرور برای بقای ملی ما، به ویژه در مواجهه با چین کمونیست، ضروری است.” او تشریح کرد:

“چین یک تهدید حقیقی است. نیم قرن را صرف توطئه برای شکست دادن ما کرده است.”

این نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ادامه داد: “این کشور فعالیت تولیدی ما را دچار مشکل کرده است. این کشور اسرار تجاری ما را برملا کرده است. اکنون، چین کنترل صنایع حیاتی – از دارو گرفته تا فناوری‌های پیشرفته را در دست گرفته است. چین در مدت زمان بسیار کمی، از یک کشور عقب مانده اقتصادی به دومین اقتصاد بزرگ روی زمین تبدیل شده است.”

او هشدار داد: “این کشور قصد دارد که در همه زمینه‌ها اولین باشد. و انگیزه‌های حزب کمونیست روشن است. آنها در حال ساختن یک ارتش عظیم و پیشرفته هستند که قادر به تهدید آمریکا و تسلط بر آسیا و فراتر از آن است.”

هیلی همچنین گفت: “از برخی جهات، ارتش چین در حال حاضر برابر با نیروهای مسلح ایالات متحده است. در مناطق دیگر، آنها ما را شکست می‌دهند. رهبران چین بسیار مطمئن هستند، آنها بالن‌های جاسوسی را به آسمان ما می‌فرستند و یک پایگاه جاسوسی درست در نزدیکی سواحل ما در کوبا می‌سازند.” او هشدار داد:

“اشتباه نکنید: حزب کمونیست برای جنگ آماده می‌شود. و رهبران چین قصد دارند پیروز شوند.”

فرماندار سابق کارولینای جنوبی همچنین اظهار داشت: “بدهی‌ها و کسری بودجه جو بایدن باعث تضعیف ارزش دلار و قدرت بخشیدن به چین کمونیست شده است.”

آیا با نیکی هیلی، نامزد ریاست جمهوری، موافق هستید که چین برای جنگ با ایالات متحده آماده می‌شود؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره چین برای جنگ آماده می‌شود و شی جین پینگ قصد دارد پیروز شود بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.