تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: روند صعودی بیت کوین و اتریوم

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم-روند-صعودی-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

همچنان که شاخص‌های ایالات متحده در آستانه تعطیلی احتمالی دولت به ریزش خود ادامه دادند، ارزش بیت کوین در روز چهارشنبه به شدت رشد کرد. اگر توافقی برای افزایش بودجه حاصل نشود، دولت ایالات متحده ممکن است اواخر این هفته بی‌پول شود. ارزش اتریوم نیز در جلسه امروز افزایش یافت.

بیت کوین (BTC)

همچنان که معامله‌گران پیش از تعطیلی احتمالی دولت ایالات متحده به سمت سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها روی آوردند، ارزش بیت کوین از نقطه حمایت اخیر در جلسه امروز بازگشت.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، پس از کاهش به پایین‌ترین سطح 26,090.71 دلار در روز سه شنبه، در اوایل جلسه امروز، به بالاترین سطح 26,640.40 دلار رسید.

این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که گاوها اخیراً کاهش به زیر سطح 26,000 دلار را رد کردند و اکنون به نظر می‌رسد به بالاترین سطح 27,000 دلار برسند.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-بیت-کوین-دلار-آمریکا-BTC-USD
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

بر اساس این نمودار، به نظر می‌رسد که بازگشت قیمت در نتیجه افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالاترین سطح خود در 51.00 بوده است.

در زمان نوشتن این گزارش، شاخص قدرت نسبی قیمت در 52.26 قرار دارد و نقطه مقاومت قابل مشاهده بعدی در سطح 55.00 دیده می‌شود.

میانگین‌های متحرک اخیراً شروع به تثبیت کرده بودند، اما این افزایش می‌تواند باعث صعود خط روند کوتاه‌مدت ۱۰ روزه (قرمز) شود.

اتریوم (ETH)

علاوه بر بیت کوین، ارزش اتریوم (ETH) نیز در روز چهارشنبه افزایش یافت و این رمز ارز دوباره وارد محدوده 1,600 دلاری شد.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، کمتر از 24 ساعت پس از سقوط به پایین‌ترین سطح 1,580.17 دلار، در اوایل روز به 1,626.65 دلار رسید.

افزایش ارزش اتریوم روز چهارشنبه در حالی اتفاق افتاد که قیمت این رمز ارز برای سومین روز متوالی بالاتر رفت و در این روند، از سطح مقاومت 1,620 دلار فراتر رفت.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-اتریوم-دلار-آمریکا-ETH-USD
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

معامله‌گران اکنون به احتمال زیاد نقطه مقاومت بالاتری را در 1,670 دلار هدف قرار خواهند داد؛ با این حال، ابتدا موانعی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد.

بالاترین حد 51.00 در شاخص قدرت نسبی (RSI) اولین مانع خواهد بود، که در حال حاضر، درست زیر این نقطه در نوسان است.

آیا ممکن است ارزش اتریوم قبل از پایان ماه، به 1,700 دلار افزایش یابد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: روند صعودی بیت کوین و اتریوم بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.