انتظارات تورم کوتاه مدت ایالات متحده در کمترین میزان از سال 2021

انتظارات تورم کوتاه مدت ایالات متحده در کمترین میزان از سال 2021
آنچه در این مقاله میخوانید

انتظارات تورمی کوتاه مدت ایالات متحده در ماه سپتامبر به پایین‌ترین سطح از اوایل سال 2021 سقوط کرد.

مصرف‌کنندگان انتظار دارند که قیمت‌ها با نرخ سالانه 3.2 درصد در سال آینده افزایش یابد که از 3.5 درصد در ماه اوت، طبق آخرین قرائت سپتامبر توسط دانشگاه میشیگان، کاهش یافته است. داده‌های جمعه نشان داد که آنها شاهد افزایش 2.8 درصدی هزینه‌ها طی پنج تا 10 سال آینده هستند که کمترین میزان در یک سال گذشته است.

با این حال، شاخص احساسات از 69.5 در ماه اوت به 68.1 کاهش یافت.

در حالی که هزینه‌های مصرف‌کننده انعطاف‌پذیر بوده است، با سرد شدن آرام بازار کار، شروع به فروکش کرده است. این، همراه با تورم طولانی مدت، هزینه‌های تامین مالی بالا و از سرگیری پرداخت وام‌های دانشجویی، احساسات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

گزارش دولتی منتشر شده در روز جمعه نشان داد که هزینه‌های مصرف‌کننده به سختی در ماه اوت افزایش یافته است در حالی که معیاری از تورم اساسی با کندترین سرعت ماهانه از اواخر سال 2020 پیشرفت کرده است.

جوآن هسو، مدیر این نظرسنجی، در بیانیه ای گفت: مصرف‌کنندگان به طور قابل درک در مورد مسیر اقتصاد با توجه به منابع متعدد عدم اطمینان، به عنوان مثال در مورد تعطیلی احتمالی دولت فدرال و اختلافات کارگری در صنعت خودرو، مطمئن نیستند.

هسو گفت که شرایط خرید وسایل نقلیه در ماه به شدت کاهش یافت زیرا مصرف‌کنندگان گفتند که اعتصاب کارگران اتحادیه خودرو باعث گرانتر یا دشوار شدن خرید خودرو می‌شود. برای کالاهای بادوام به طور کلی، از جمله خانه‌ها و لوازم خانگی، شرایط خرید به پایین‌ترین سطح سه ماهه رسید.

دیدگاه خود را درباره انتظارات تورم کوتاه مدت ایالات متحده در کمترین میزان از سال 2021 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.