پایان فعالیت بایننس (Binance) در روسیه

پایان-فعالیت-بایننس-Binance-در-روسیه
آنچه در این مقاله میخوانید

صرافی رمز ارزهای بایننس در حال تعطیل کردن کلیه خدمات صرافی و خطوط تجاری خود در روسیه است. این شرکت با Commex قرارداد فروش منعقد کرده است. یکی از مدیران بایننس توضیح داد که فعالیت در روسیه با استراتژی انطباق شرکت سازگار نیست. او تاکید کرد: “ما به رشد طولانی مدت صنعت Web3 در سراسر جهان اطمینان داریم و انرژی خود را روی بیش از 100 کشور دیگر که در آنها فعالیت می‌کنیم، متمرکز خواهیم کرد.”

خروج کامل بایننس از روسیه

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس چهارشنبه اعلام کرد که به طور کامل از روسیه خارج می‌شود. بر اساس بیانیه این شرکت، بایننس قراردادی را برای واگذار کردن کل تجارت خود در روسیه به صرافی Commex منعقد کرده است. طبق وب‌سایت آن، Commex یک صرافی متمرکز رمز ارز است که توسط VC رمزنگاری‌شده سطح بالا پشتیبانی می‌شود.

بایننس اضافه کرد که برای اطمینان از یک فرآیند روان برای کاربران فعلی روسی، فرآیند تعطیلی تا یک سال طول خواهد کشید. این صرافی رمز ارز با اشاره به این که جزئیات مالی این معامله فاش نخواهد شد، تاکید کرد:

“ذکر این نکته ضروری است که بایننس با این فروش به طور کامل از روسیه خارج می‌شود.”

این صرافی رمز ارز تصریح کرد: “بر خلاف معاملات مشابه شرکت‌های بین‌المللی در روسیه، بایننس هیچ گونه درآمدی از فروش خود تقسیم نمی‌کند، و همچنین هیچ گزینه‌ای برای بازخرید سهام در تجارت نخواهد داشت”.

روز پنجشنبه، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، توضیحاتی را در مورد فروش شعبه بایننس در روسیه به Commex ارائه کرد. او در پلتفرم X نوشت: “صرافی Commex به کاربران ایالات متحده یا اتحادیه اروپا خدمات نمی‌دهد. آنها دارای بلوک IP و KYC هستند. این شرطی است که ما در معامله درخواست کردیم … طراحی، APIها و غیره آنها شبیه بایننس هستند. ما این شرط را برای اطمینان از راحتی کاربران درخواست کردیم.” او افزود: “من مالک ذینفع نهایی (UBO) آنها نیستم، و همچنین مالک هیچ سهامی در آنجا نیستم. معامله هیچ گزینه خریدی ندارد.”

نوح پرلمن (Noah Perlman)، مدیر ارشد انطباق بایننس، توضیح داد:

“همان طور که به آینده نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که فعالیت در روسیه با استراتژی انطباق بایننس سازگار نیست.”

پرلمن گفت: “ما به رشد طولانی مدت صنعت Web3 در سراسر جهان اطمینان داریم و انرژی خود را روی بیش از 100 کشور دیگر که در آنها فعالیت می‌کنیم، متمرکز خواهیم کرد.” بر اساس وب سایت بایننس، این صرافی رمز ارز در بیش از 100 کشور جهان در دسترس است. با این حال، تنها به 45 کشور به طور خاص اشاره شده است.

صرافی بایننس توضیح داد که “بخشی از فرایند احراز هویت (KYC) ثبت نام کاربر جدید در روسیه بلافاصله به Commex هدایت می‌شود و در طول زمان گسترش می‌یابد.” این صرافی در ادامه، می‌افزاید:

“طی چند ماه آینده، بایننس تمام خدمات صرافی و خطوط تجاری در روسیه را تعطیل خواهد کرد.”

نظر شما در مورد تعطیلی تمام خدمات مبادلات رمز ارز بایننس در روسیه چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پایان فعالیت بایننس (Binance) در روسیه بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.