تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: کاهش ارزش بیت کوین به زیر 28,000 دلار

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

همچنان که تمرکز فعالان بازار به صورتجلسه کمیته فدرال بازار آزاد (FOMC) که در روز چهارشنبه منتشر می‌شود، معطوف شد، بیت کوین زیان‌های اخیر را در روز سه‌شنبه تثبیت کرد. معامله‌گران به دنبال سرنخ‌هایی از این گزارش خواهند بود تا موضع فدرال رزرو در مورد اقتصاد را، پس از این که تصمیم گرفتند نرخ‌ها را در ماه گذشته بدون تغییر نگه دارند، بررسی کنند. ارزش اتریوم در جلسه امروز زیر 1,700 دلار باقی می‌ماند.

بیت کوین (BTC)

پیش از انتشار صورتجلسه کمیته فدرال بازار آزاد (FOMC) در ماه گذشته، ارزش بیت کوین (BTC) در روز سه‌شنبه، به زیر سطح 28,000 دلار رسید.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، کمتر از 24 ساعت پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح 27,302.56 دلار، در اوایل روز به 27,715.85 دلار رسید.

به طور کلی، با وجودی که انتظار می‌رود که مومنتوم میان‌مدت صعودی باشد، اما به نظر می‌رسد که خرس‌ها در کوتاه‌مدت به دنبال رسیدن به مرز 27,000 دلار باشند.

btcusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

شاخص قدرت نسبی (RSI) 14 روزه همچنان در روند نزولی باقی می‌ماند و در حال حاضر روی 54.95 قرار دارد.

این در حالی است که پس از فاصله گرفتن از سطح مقاومت 60.00، شاخص قدرت قیمت برای رسیدن به پایین‌ترین سطح تلاش می‌کند.

در حال حاضر، بیت کوین (BTC) با قیمت 27,518.86 دلار معامله می‌شود، اما نوسانات قیمت احتمالاً با نزدیک شدن به انتشار داده‌های اقتصادی در روز آینده افزایش خواهد یافت.

اتریوم (ETH)

علاوه بر این، پس از تصمیم اخیر بنیاد اتریوم (Ethereum Foundation) مبنی بر معامله 1,700 توکن، اتریوم (ETH) در وضعیت نامطلوب باقی ماند.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، پس از رسیدن به بالاترین سطح 1,596.97 دلار در آغاز هفته، در اواخر جلسه دیروز، به پایین‌ترین سطح 1,553.01 دلار کاهش یافت.

این مسئله باعث شد که ارزش این رمز ارز به پایین‌ترین سطح در یک ماه گذشته خود برسد که گاوها را وادار به خرید با قیمت پایین کرد و قیمت را به 1,580.44 دلار رساند.

ethusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

بر اساس آن چه که در نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD) دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که کاهش اخیر میانگین متحرک 10 روزه (قرمز) را با همتای 25 روزه (آبی) خود به یک تغییر روند نزولی نزدیک کرده است.

در صورتی که این اتفاق بیفتد، احتمالاً کاهش ارزش بیشتری روی خواهد داد و ارزش اتریوم تقریباً به کمتر از 1,500 دلار سقوط خواهد کرد.

آیا روند نزولی شدیدتری در اواخر این هفته روی خواهد داد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: کاهش ارزش بیت کوین به زیر 28,000 دلار بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.