مسدود کردن حساب‌های رمزارز مورد استفاده حماس توسط پلیس اسرائیل

مسدود-کردن-حساب‌های-رمزارز-مورد-استفاده-حماس-توسط-پلیس-اسرائیل
آنچه در این مقاله میخوانید

با افزایش تنش‌ها بین اسرائیل و حماس، پلیس اسرائیل حساب‌های رمز ارز در صرافی بایننس (Binance) که گفته می‌شود حماس از آن برای جمع‌آوری کمک‌های رمز ارزی استفاده می‌کرد را مسدود کرده است. علاوه بر این، پلیس اسرائیل یک حساب مرتبط با حماس در بانک بارکلیز (Barclays Bank) را نیز مسدود کرده است.

حساب‌های رمزارزی مرتبط با حماس در بایننس مسدود شد

حساب رسمی پلیس اسرائیل در پلتفرم رسانه اجتماعی X روز سه‌شنبه اعلام کرد که حساب‌های رمز ارز مرتبط با حماس که در صرافی بایننس باز شده بودند را مسدود کرده است. این سازمان مبارز فلسطینی در حال حاضر در حال جنگ با اسرائیل است. در بیانیه پلیس اسرائیل آمده است:

“واحد سایبری پلیس اسرائیل، با همکاری وزارت دفاع، آژانس امنیت اسرائیل و سایر آژانس‌های اطلاعاتی ملی، حساب‌های رمز ارزی مورد استفاده حماس برای جمع‌آوری کمک‌های مالی را با موفقیت مسدود کرده است.”

بر اساس یک اطلاعیه جداگانه به زبان عبری که توسط گوگل ترجمه شده است، Lahav 433، واحد سایبری پلیس اسرائیل، حساب‌های رمز ارزی را که “حماس از آنها برای جمع‌آوری کمک‌های مالی در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کرد”، مسدود کرده است. پلیس توضیح داد که پس از شروع جنگ، حماس یک کمپین آنلاین جمع‌آوری کمک مالی راه‌اندازی کرد و از مردم خواست تا رمز ارزهای خود را به حساب‌های آن واریز کنند. در ادامه این بیانیه آمده است:

“مأموران واحد سایبری پلیس و ستاد ملی جنگ اقتصادی با کمک صرافی رمزارز بایننس بلافاصله نسبت به مکان‌یابی حساب‌ها و مسدود کردن آنها اقدام کردند تا وجوه به خزانه دولت منتقل شود.”

علاوه بر این، پلیس اسرائیل اعلام کرد که یک حساب بانکی در بانک بارکلیز مورد استفاده حماس را نیز مسدود کرده است. این بیانیه که در روز سه‌شنبه منتشر شده، خاطرنشان می‌کند: “واحد سایبری پلیس با هماهنگی پلیس انگلیس اقدام کرد و موفق شد یک حساب دیگر را در بانک “بارکلیز” بریتانیا مسدود کند که جزئیات آن به منظور واریز وجوه اهدایی توسط حماس منتشر شد. پلیس اسرائیل، وزارت دفاع و سایر طرف‌ها به مبارزه با تامین مالی تروریسم و هدف قرار دادن دارایی‌های مالی استراتژیک سازمان‌های مبارز فلسطینی ادامه خواهند داد.”

نظر شما در مورد مسدود کردن حساب‌های رمز ارز توسط پلیس اسرائیل در بایننس با تشدید تنش‌ها بین اسرائیل و حماس چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مسدود کردن حساب‌های رمزارز مورد استفاده حماس توسط پلیس اسرائیل بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.