رگولاتور بریتانیا 146 هشدار در مورد رمزارزها را صادر کرد

رگولاتور-بریتانیا-ظرف-24-ساعت-146-هشدار-در-مورد-رمزارزها-را-صادر-کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

اداره رفتار مالی (FCA)، رگولاتور مالی بریتانیا، در 24 ساعت اول استفاده از رژیم جدید بازاریابی رمز ارزهای خود، 146 هشدار در مورد رمز ارزها را صادر کرده است. این رگولاتور توضیح داد: “ما از کسب‌وکارها شامل پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، فروشگاه‌های اپلیکیشن، موتورهای جستجو، ثبت‌کنندگان نام دامنه و شرکت‌های پرداخت انتظار داریم که هشدارهایی را که ما صادر کرده‌ایم، در نظر بگیرند و نقش خود را در محافظت از مصرف‌کنندگان بریتانیایی در برابر تبلیغات غیرقانونی ایفا کنند.”

در طول 24 ساعت، 146 هشدار در مورد رمز ارزها در بریتانیا صادر شد

اداره رفتار مالی (FCA)، بالاترین نهاد نظارتی مالی در بریتانیا، روز دوشنبه اعلام کرد که در 24 ساعت اول استفاده از رژیم جدید بازاریابی رمز ارزهای خود، 146 هشدار را صادر کرده است. اداره رفتار مالی با اشاره به این که تغییرات در قوانینی که ارتقای دارایی‌های کریپتو را تحت اختیار خود قرار می‌دهد، اکنون در حال اجرا هستند، نوشت:

“ما در روز اول استفاده از رژیم جدید، 146 هشدار درباره تبلیغات دارایی‌های کریپتو صادر کردیم.”

این رگولاتور تاکید کرد: “ما از کسب‌وکارهایی شامل پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، فروشگاه‌های اپلیکیشن، موتورهای جستجو، ثبت‌کنندگان نام دامنه و شرکت‌های پرداخت انتظار داریم هشدارهایی را که ما صادر کرده‌ایم، در نظر بگیرند و نقش خود را در محافظت از مصرف‌کنندگان بریتانیایی در برابر تبلیغات غیرقانونی ایفا کنند.” اداره رفتار مالی همچنین از مصرف‌کنندگان خواست قبل از هر گونه سرمایه‌گذاری در حوزه رمز ارزها، لیست هشدار خود را بررسی کنند.

هوبی (Huobi که به عنوان HTX نیز شناخته می‌شود) و کوکوین (Kucoin)، از جمله پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال هستند که اداره رفتار مالی در روز یکشنبه آن‌ها را به لیست هشدار شرکت‌های غیرمجاز خود اضافه کرد. سخنگوی Huobi به بلومبرگ (Bloomberg) گفت که صرافی رمزارز “خدمات یا محصولات خود را در بریتانیا عرضه نمی‌کند”. کوکوین به طور مشابه به این نشریه گفت که در بریتانیا فعالیت نمی‌کند، اما متعهد است که محصولات و خدمات خود را «تا حد ممکن» به گونه‌ای سازگار کند که از انطباق با قوانین و مقررات مربوطه در هر کشور اطمینان حاصل شود.

رگولاتور مالی بریتانیا توضیح داد که از 8 اکتبر، شرکت‌هایی که مایل به ترویج دارایی‌های رمزنگاری‌شده در این کشور هستند، “باید توسط اداره رفتار مالی مجوز گرفته یا ثبت شوند” یا بازاریابی آنها توسط یک شرکت مجاز تایید شده باشد. اداره رفتار مالی خاطرنشان کرد: ” بر اساس قوانین این اداره، تبلیغات باید شفاف و منصفانه بوده، و گمراه‌کننده نباشند، هشدارهای خطر جدی برای آنها صادر نشده باشد و نباید به طور نامناسبی افراد را برای سرمایه‌گذاری تشویق کنند. این تغییرات، دارایی‌های رمزنگاری‌شده را با سایر سرمایه‌گذاری‌های پرخطر هماهنگ می‌سازد.”

این رگولاتور بریتانیایی افزود:

“ما همچنین به مردم یادآوری می‌کنیم که خرید دارایی‌های رمزنگاری‌شده همچنان با خطر همراه است و آنها باید آماده باشند که تمام پول خود را از دست بدهند.”

نظر شما در مورد صدور 146 هشدار در حوزه رمز ارزها توسط اداره رفتار مالی (FCA) در اولین روز از وضع مقررات جدید چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رگولاتور بریتانیا 146 هشدار در مورد رمزارزها را صادر کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.