آغاز پذیرش رمز ارزها برای فروش خودروهای اسپرت لوکس از سوی فِراری

آغاز-پذیرش-رمز-ارزها-برای-فروش-خودروهای-اسپرت-لوکس-از-سوی-فِراری
آنچه در این مقاله میخوانید

طبق گزارش‌ها، فِراری (Ferrari) شروع به پذیرش رمز ارزها برای فروش خودروهای لوکس خود کرده است. این سازنده خودروهای اسپرت لوکس ایتالیایی درخواست‌های بازار و فروشندگان را انگیزه اصلی این تصمیم عنوان کرد. یکی از مدیران این شرکت گفت: “این اقدام به ما کمک می‌کند تا با افرادی ارتباط برقرار کنیم که لزوما مشتری ما نیستند، اما ممکن است فِراری بخرند.”

آغاز پذیرش رمز ارزها از سوی فِراری

رویترز روز شنبه گزارش داد که فِراری، خودروساز ایتالیایی سازنده خودروهای اسپرت لوکس، پرداخت با رمز ارز برای فروش خودروهای اسپرت لوکس خود در ایالات متحده را آغاز کرده است و اعلام کرد که این شرکت همچنین قصد دارد گزینه پرداخت با رمز ارزها را به اروپا نیز گسترش دهد.

انریکو گالیرا (Enrico Galliera)، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی فِراری، به این خبرگزاری گفت که تصمیم برای پذیرش پرداخت‌ها با رمز ارزها در پاسخ به درخواست‌های بازار و فروشندگان بوده است، چون بسیاری از مشتریان آن از سرمایه‌گذاران روی رمز ارزها هستند. او توضیح داد: “برخی از آنها سرمایه‌گذاران جوانی هستند که ثروت خود را حول محور رمز ارزها ایجاد کرده‌اند. برخی دیگر جزء سرمایه‌گذاران سنتی‌تر هستند که می‌خواهند سبد سرمایه خود را متنوع کنند.” گالیرا تاکید کرد:

“این اقدام به ما کمک می‌کند که با افرادی که لزوماً مشتریان ما نیستند، اما ممکن است فِراری بخرند، ارتباط برقرار کنیم.”

این سازنده خودروی ایتالیایی از Bitpay، یک پردازنده پیشرو در پرداخت با رمز ارزها، برای پذیرش پرداخت‌ها با رمز ارزها در ایالات متحده استفاده می‌کند. فِراری در ابتدا فقط اجازه تراکنش‌های بیت‌کوین (BTC)، اتر (ETH) و استیبل کوین USDC را خواهد داد.

گالیرا با اشاره به این که ممکن است این شرکت از پردازشگرهای مختلف پرداخت کریپتو در مناطق دیگر استفاده کند، تصریح کرد:

“اگر از طریق رمز ارزها پرداخت کنید، قیمت‌ها تغییر نمی‌کنند، و کارمزد و هزینه اضافی وجود نخواهد داشت.”

فِراری قصد دارد تا سه ماهه اول سال آینده برنامه پذیرش پرداخت با رمز ارزهای خود را به اروپا گسترش دهد و افزود که این شرکت سپس گزینه پرداخت با رمز ارزها در سایر مناطقی که این ارزهای دیجیتال از نظر قانونی پذیرفته شده هستند را ارائه خواهد کرد. بزرگترین منطقه تولیدکننده خودروهای اسپرت لوکس، اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) است که 46 درصد از کل محموله خودروهای آن در نیمه اول سال جاری را به خود اختصاص داده است. گالیرا اظهار داشت:”علاقه در ایالات متحده و اروپا یکسان است، و ما تفاوت‌های زیادی بین آنها نمی‌بینیم.”

نظر شما در مورد پذیرش رمز ارزها از سوی فِراری برای فروش خودروهای اسپرت لوکس خود چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره آغاز پذیرش رمز ارزها برای فروش خودروهای اسپرت لوکس از سوی فِراری بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.