تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: نزدیک شدن ارزش بیت کوین به 28,000 دلار با افزایش امیدها در مورد ETF مربوط به Grayscale

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

با ادامه واکنش فعالان بازارها به تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مبنی بر عدم اعتراض به حکم Grayscale، ارزش بیت کوین به 28,000 دلار افزایش یافت. این تصمیم اکنون به این معنی است که Graycale می‌تواند به زودی برای تبدیل تراست بیت کوین خود به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اقدام کند. ارزش اتریوم نیز امروز به 1,600 دلار نزدیک شد.

بیت کوین (BTC)

همچنان که فعالان بازارها به تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای اعتراض نکردن به حکم دادگاه به نفع Grayscale واکنش نشان دادند، ارزش بیت کوین (BTC) روز دوشنبه در آستانه رسیدن به سطح 28,000 دلار قرار داشت.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، پس از کاهش به پایین‌ترین سطح روز یکشنبه در 26,817.89 دلار، در اوایل جلسه امروز به بالاترین سطح خود در 27,968.93 دلار رسید.

در نتیجه حرکت امروز، قیمت بیت کوین به بالا‌ترین نقطه خود از 9 اکتبر صعود کرد و تمام ضررهای هفته گذشته را در این فرآیند جبران کرد.

BTCUSD-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

سودهای قبلی از آن زمان محو شده‌اند و شاخص قدرت نسبی (RSI) نتوانست از سطح مقاومت 60.00 فراتر رود.

در زمان نگارش این گزارش، شاخص قدرت قیمت در 58.98 قرار دارد و قیمت بیت کوین در حدود 27,800 دلار در نوسان است.

معامله گران احتمالاً در ساعات آتی و با گذشت روزهای هفته، گام‌‎های بیشتری به سمت 28,000 دلار برخواهند داشت.

اتریوم (ETH)

با افزایش قیمت‌ها برای چهارمین جلسه متوالی، قیمت اتریوم (ETH) نیز در آغاز هفته روندی صعودی داشت.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، پس از سقوط در روز یکشنبه و رسیدن به 1,550.88 دلار، در اوایل روز به بالاترین سطح 1,588.45 دلار رسید.

روند صعودی فعلی پس از آن آغاز شد که معامله‌گران شکست زیر سطح حمایت 1,540 دلار را رد کردند و در عوض به سمت بالاترین سطح 1,590 دلار حرکت کردند.

ETHUSD-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

با پیشرفت جلسه، گاوها احتمالاً به دنبال شکستن این سقف هستند، اما برای انجام این کار، سقف آتی 48.00 در شاخص قدرت نسبی (RSI) باید از بین برود.

در زمان نوشتن این گزارش، این شاخص در 46.18 قرار دارد که اندکی کمتر از سطح مقاومت فوق‌الذکر است.

آیا انتظار دارید احساسات امروز در طول هفته ادامه داشته باشد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: نزدیک شدن ارزش بیت کوین به 28,000 دلار با افزایش امیدها در مورد ETF مربوط به Grayscale بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.