تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: ارزش بیت کوین نزدیک به بالاترین سطح در 2 ماه گذشته باقی ماند

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

همچنان که فعالان بازار آخرین ارقام مربوط به خرده‌فروشی از ایالات متحده را ارزیابی کردند، ارزش بیت کوین (BTC) روز سه شنبه نزدیک به بالاترین حد خود در دو ماه گذشته باقی ماند. میزان فروش، که دو سوم اقتصاد ایالات متحده را به خود اختصاص می‌دهد، در ماه سپتامبر 0.7 درصد افزایش یافت که 0.4 درصد بیشتر از حد انتظار بود. ارزش اتریوم برای مدت کوتاهی به بالای 1,600 دلار رسید.

بیت کوین (BTC)

در روز سه شنبه، به دنبال افزایش بهتر از حد انتظار شاخص خرده‌فروشی در ایالات متحده، بیت کوین (BTC) بالاتر از 28,000 دلار معامله شد.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، با وجود کاهش از 30,000 دلار در روز دوشنبه، در جلسه امروز به بالاتر از 28,600 دلار افزایش یافت.

با وجودی که سود کاهش یافته است، اما همچنان به طور قابل توجهی بالاتر از پایین‌ترین سطح دیروز، در سطح 27,855.21، دلار بود.

btcusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

به طور کلی، روند صعودی اخیر به این معنی است که بیت کوین در بالاترین نرخ خود از 18 آگوست معامله می‌شود، که پس از بیشتر شدن شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطح مقاومت کلیدی حاصل شده است.

در جلسه دیروز، این شاخص از بالاترین حد 63.00 فراتر رفت و به بالای 65.00 رسید.

شاخص قدرت قیمت از آن زمان عقب‌نشینی کرده است، اما هنوز اندکی بالاتر از نقطه مقاومت فوق‌الذکر است.

اتریوم (ETH)

ارزش اتریوم (ETH) در جلسه امروز، پس از یک دوره کوتاه معاملاتی رسیدن به بالاتر از مرز 1,600 دلار برای اولین بار در تقریباً ده روز گذشته، کاهش یافت.

پس از انتشار توییتی از Cointelegraph که پیشنهاد می‌کرد ETF بیت کوین اسپات Blackrock تایید شده است، ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا ( ETH/USD) در آغاز هفته به 1,628.16 دلار افزایش یافت.

پس از اثبات نادرست بودن این ادعاها، قیمت این رمز ارز از آن زمان به بعد کاهش یافت و در اوایل امروز به 1,570.89 دلار سقوط کرد.

ethusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

در نتیجه کاهش قیمت در روز سه‌شنبه، خرس‌ها یک روند صعودی چهار روزه را پشت سر گذاشتند و اکنون می‌توانند پایین‌ترین سطح 1,540 دلار را هدف قرار دهند.

بر اساس نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، به نظر می‌رسد که عدم عبور از سقف 49.00 در اندیکاتور RSI نیز به کاهش قیمت امروز کمک کرده است.

آیا انتظار دارید که مومنتوم در حال حاضر به نفع فروشندگان تغییر کند؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: ارزش بیت کوین نزدیک به بالاترین سطح در 2 ماه گذشته باقی ماند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.