معاون منطقه‌ای بایننس آمریکای جنوبی: “ما قصد داریم در آرژانتین رگوله شویم”

معاون-منطقه‌ای-بایننس-آمریکای-جنوبی-ما-قصد-داریم-در-آرژانتین-رگوله-شویم
آنچه در این مقاله میخوانید

مین لین (Min Lin)، معاون منطقه‌ای بایننس (Binance) در آمریکای جنوبی، به قصد این موسسه برای رگوله شدن در آرژانتین پس از تصویب قانون خاصی برای ارائه مجوز به بروکرهای رمز ارزها اشاره کرد. لین اظهار داشت که این صرافی در حال گفتگو با رگولاتور‌ها برای معرفی نوآوری در چارچوب‌های نظارتی و اولویت‌ دادن به حفاظت از کاربر است.

بایننس به دنبال رعایت مقررات در آرژانتین است

مین لین، معاون منطقه‌ای بایننس در آمریکای جنوبی، اخیراً به تصمیمات و اقدامات آتی این صرافی در آرژانتین و آمریکای جنوبی اشاره کرده است. لین که به مدت پنج سال به عنوان مدیر اجرایی گلدمن ساکس (Goldman Sachs) در هنگ کنگ کار می‌کرد، در مصاحبه اخیر با Telam، یک خبرگزاری دولتی آرژانتین، بر پیروی از قوانین مربوط به رمز ارزهای آرژانتین تاکید کرد.

وقتی از لین در مورد موضع بایننس در مورد مقررات رمز ارزها در آرژانتین و در سطح جهان پرسیده شد، لین توضیح داد:

“ما عقیده داریم که برای افزایش پذیرش رمز ارزها، ضروری و بسیار مهم است که رگوله شده باشد و مقررات روشنی داشته باشد تا به کاربران اطمینان دهد که این صرافی قصد دارد در اینجا بماند. علاوه بر این، بانک‌ها با تامین‌کنندگانی که رگوله هستند، کار می‌کنند. ما قصد داریم در اینجا، در آرژانتین، رگوله شویم.”

علاوه بر این، لین اظهار داشت که بایننس مرتباً با رگولاتورها مذاکره می‌کند تا نوآوری را در چارچوب‌های جدید و بدون فدا کردن قابلیت محافظت از کاربر عرضه کند.

آرژانتین و استیبل کوین‌ها

لین همچنین به دیدگاه خود در مورد کشورهایی اشاره کرد که بیشترین پذیرش رمز ارزها را در آمریکای جنوبی داشته‌اند و چگونگی استفاده بیشتر آرژانتینی‌ها از رمز ارزها را بررسی کرد.

وقتی از لین در مورد اهمیتی که آرژانتین برای اکوسیستم کلی رمز ارزها در آمریکای جنوبی قائل است، پرسیده شد، لین اظهار داشت:

“از نظر ما، آرژانتین بسیار مهم است. این کشور یکی از سه کشور برتر است، همراه با برزیل و مکزیک که در آمریکای لاتین با آنها کار می‌کنیم.”

او همچنین توضیح داد که پذیرش در آرژانتین در حال افزایش است و آرژانتینی‌ها از استیبل کوین‌ها – به ویژه USDT – به عنوان ابزاری برای محافظت از قدرت خرید خود استفاده می‌کنند.

اظهارات لین با یافته‌های گزارش جغرافیای رمز ارز Chainalysis در سال 2023 مطابقت دارد، جایی که این شرکت دریافت که کاربران در آرژانتین و ونزوئلا با روش‌های «منحصربه‌فرد»، از رمزارزها برای مقابله با مشکلات خاص خود استفاده می‌کنند.

در آرژانتین، Chainalysis دریافت که استفاده از کریپتو به عنوان ابزاری برای محافظت از سرمایه در برابر تورم و کاهش ارزش دارایی، یک مورد استفاده رایج است. آلفونسو مارتل سوارد (Alfonso Martel Seward)، رئیس بخش انطباق و AML در Lemon Cash، به این شرکت گفت که آرژانتینی‌ها چک‌های حقوق خود را با ارزهای پایدار مانند UDST و USDC مبادله می‌کنند.

نظر شما در مورد اظهارات مین لین، معاون منطقه‌ای بایننس در آمریکای جنوبی، در مورد آرژانتین و استفاده از استیبل کوین آن چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره معاون منطقه‌ای بایننس آمریکای جنوبی: “ما قصد داریم در آرژانتین رگوله شویم” بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.