افزایش فروش جواهرات در آسیا

Luk-Fook-Jewellery
آنچه در این مقاله میخوانید

بهبود خرده فروشی در هنگ کنگ برای لوک فوک (LUk Fook)، شرکت فعال در حوزه تامین، طراحی، عمده فروشی، صدور مجوز علامت تجاری و خرده‌فروشی انواع جواهرات طلا و پلاتین، ادامه یافته است و با بازگشت گردشگری پس از پایان همه‌گیری بیماری کووید-19، افزایش قابل‌توجهی در فروش سه ماهه دوم ثبت کرده است.

این شرکت فعال در حوزه خرده‌فروشی جواهرات 31 درصد افزایش فروش را برای سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر ثبت کرد.

افزایش 41 درصدی فروش این شرکت در هنگ کنگ و ماکائو با کاهش هشت درصدی در سرزمین اصلی چین مقابله کرد که به تضعیف احساسات مصرف‌کننده نسبت داده شد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: “از زمان بازگشایی کامل مرزهای میان هنگ کنگ، ماکائو و سرزمین اصلی چین، بازار هنگ کنگ و ماکائو بهبود مستمری را نشان داده است.”

“اقتصاد کلان در بازار سرزمین اصلی هیچ نشانه‌ای از بهبود را نشان نداد و روند مصرف آن در مقایسه با بازار هنگ کنگ و ماکائو بهبود آهسته‌تری را نشان داد.”

نکته قابل توجه فروش جواهرات طلا بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش یافت. لوک فوک بیش از 3,000 فروشگاه در این منطقه دارد.

چاو تای فوک (Chow Tai Fook)، خرده‌فروش جواهرات، که از رقبای لوک فوک محسوب می‌شود، افزایش مشابهی در میزان فروش در همان دوره را گزارش کرده است.

دیدگاه خود را درباره افزایش فروش جواهرات در آسیا بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.