تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: ارزش بیت کوین نزدیک به بالاترین سطح در 18 ماه گذشته باقی ماند

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

ارزش بیت کوین (BTC)، پس از یک دوره کوتاه رسیدن به بالاتر از 35,000 دلار در اواخر روز چهارشنبه، در جلسه امروز به زیر این سطح عقب‌نشینی کرد. با وجود این کاهش، این رمز ارز در روز پنجشنبه به معامله نزدیک به بالاترین رقم خود در 18 ماه گذشته ادامه می‌دهد. ارزش اتریوم نیز دوباره به بالاتر از سطح 1,800 دلار رسید.

بیت کوین (BTC)

ارزش بیت کوین روز پنجشنبه پس از رسیدن به بالاتر از این سطح برای مدت کوتاهی در روز چهارشنبه، بار دیگر به زیر سطح 35,000 دلار سقوط کرد.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، به دنبال رسیدن به بالاترین قیمت 35,133.76 دلار در اواخر جلسه دیروز، در اوایل امروز به پایین‌ترین حد روزانه 34,151.88 دلار سقوط کرد.

این حرکت باعث شد که بیت کوین نزدیک به بالاترین نقطه خود از ماه می 2022، زمانی که قیمت آن بیش از 37,000 دلار بود، معامله شود.

btcusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

در زمان نگارش این گزارش، در شرایطی که شاخص قدرت نسبی (RSI) نتوانست به محدوده 90.00 نفوذ کند، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 33,990.55 دلار معامله می‌شود.

در حال حاضر، این شاخص در سطح 82.99 قرار دارد که در میان‌مدت، به میزان قابل‌توجهی در محدوده اشباع خرید باقی مانده است.

اگر احساسات واقعاً به صورت نزولی تغییر کند، پایین‌ترین سطح 31,000 دلار هدف احتمالی خرس‌ها در بازار است.

اتریوم (ETH)

از سوی دیگر، ارزش اتریوم (ETH) عمدتا بالاتر بود که قیمت‌ها به بالاتر از سطح 1,800 دلار رسید.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، پس از کاهش به پایین‌ترین سطح 1,781.49 دلار در روز چهارشنبه، در اوایل جلسه امروز به 1,865.10 دلار رسید.

در نتیجه جهش امروز، قیمت اتریوم به بالاترین سطح خود از ماه آگوست، زمانی که قیمت به زیر 1,880 دلار رسید، افزایش یافت.

ethusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

این رمز ارز اکنون برای هفت جلسه متوالی در محدوده سبز معامله شده است و در این مدت، نزدیک به 20 درصد به ارزش آن افزوده شده است.

به طور کلی، میانگین متحرک 10 روزه (قرمز) همچنان از همتای 25 روزه (آبی) خود جلوتر است، که این مسئله نشان می‌دهد که مومنتوم به صورت صعودی باقی می‌ماند.

در زمان نگارش این گزارش، شاخص قدرت نسبی (RSI) در 74.90 قرار گرفته است که می‌تواند باعث شود خریداران فعلی به زودی شروع به کسب سود کنند.

آیا انتظار دارید بهای اتریوم قبل از تغییر احساسات بازار به 1,900 دلار برسد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: ارزش بیت کوین نزدیک به بالاترین سطح در 18 ماه گذشته باقی ماند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.