انتشار تمبر رمز ارزها توسط دویچه پست با تصاویری که توسط هوش مصنوعی از مکان‌های تاریخی طراحی شده است

انتشار-تمبر-رمز-ارزها-توسط-دویچه-پست-با-تصاویری-که-توسط-هوش-مصنوعی-از-مکان‌های-تاریخی-طراحی-شده-است
آنچه در این مقاله میخوانید

آلمانی‌ها اکنون می‌توانند یک «تمبر رمز ارزی» سفارش دهند که تصاویری از ساختمان‌های تاریخی طراحی‌شده توسط هوش مصنوعی (AI) را نشان می‌دهد. این تمبر که قرار است توسط دویچه پست (Deutsche Post) در ماه نوامبر منتشر شود، در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس است و هم به صورت فیزیکی و هم به شکل یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) عرضه خواهد شد.

اولین تمبر NFT آلمان تعبیر هوش مصنوعی از دروازه براندنبورگ در برلین را نشان می‌دهد

دویچه پست، بخشی از گروه DHL و Deutsche Bundespost، جانشین اداره پست دولتی سابق آلمان، در حال آماده شدن برای انتشار یک تمبر رمز ارز رسمی است. این تمبر به صورت یک تمبر فیزیکی و همین طور، به صورت یک نسخه دیجیتال مبتنی بر بلاک چین یا NFT عرضه خواهد شد.

نشریه BTC Echo گزارش داد که هم تمبر اصلی و هم اطلاعات دسترسی برای تمبر توکن‌سازی‌شده در کتابچه‌ای گنجانده می‌شود که از اواسط ماه اکتبر قابل سفارش است. یکی از سخنگویان دویچه پست به رسانه خبری رمز ارز آلمان گفت: “این پیشنهاد به صورت بسیار خوبی مورد استقبال قرار گرفت که فراتر از انتظارات ما بود.”

نماینده دویچه پست گفت که در مجموع 250,000 نسخه منتشر خواهد شد و خاطرنشان کرد که هدف از تیراژ نسبتاً بالا آن است که این تمبرها به راحتی در اختیار جامعه سنتی تمبرشناسان آلمان، که یکی از بزرگ‌ترین جوامع آنها در جهان است، نیز قرار گیرد.

crypto-stamp

اولین تمبر این مجموعه، که مکان‌ها و ساختمان‌های تاریخی را به تصویر می‌کشد، نقش واژه “Germany” را روی خود دارد و تصویری از دروازه براندنبورگ (Brandenburg Gate) برلین را که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است، نشان می‌دهد. این تمبر تصویری ساده از بنای تاریخی و محیط اطراف آن را نشان می‌دهد که شبیه به سبک پیکسلی است که معمولاً با دنیای دیجیتال مرتبط است.

قیمت این تمبر رمز ارزی 1.60 یورو خواهد بود و از 2 نوامبر در فروشگاه اینترنتی دویچه پست در دسترس خواهد بود. قیمت خرده‌فروشی ترکیبی با نسخه NFT آن 9.90 یورو است. 800,000 نسخه دیگر نیز تنها به شکل تمبر معمولی منتشر خواهد شد. صادرکننده رسمی تمام تمبرهای با نشان آلمان، وزارت دارایی فدرال (Federal Ministry of Finance) است.

تمبرهای رمز ارزی پیش از این توسط سایر ارائه‌دهندگان خدمات پستی در سراسر جهان صادر شده است. در سپتامبر 2021، پُست سوئیس (Swiss Post) اعلام کرد که برای «پر کردن شکاف بین دنیای فیزیکی و دیجیتال در تمبرشناسی»، نسخه‌ای را ارائه خواهد کرد. هنگامی که تمبر در نوامبر همان سال منتشر شد، تقاضای زیاد فروشگاه آنلاین این شرکت دولتی را از کار انداخت.

آیا فکر می‌کنید تمبرهای رمزارزی به یک جاذبه بزرگ برای مجموعه‌داران تمبر و کلکسیونرهای NFT تبدیل می‌شوند؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره انتشار تمبر رمز ارزها توسط دویچه پست با تصاویری که توسط هوش مصنوعی از مکان‌های تاریخی طراحی شده است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.