تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: تثبیت ارزش بیت کوین زیر 35,000 دلار پیش از انتشار گزارش مربوط به ضریب اطمینان مصرف‌کننده ایالات متحده

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

همزمان با آماده شدن بازارها برای دریافت گزارش مربوط به ضریب اطمینان مصرف‌کننده در ایالات متحده، ارزش بیت‌ کوین در روز سه‌شنبه زیر سطح 35,000 دلار معامله شد. انتظار می‌رود که شاخص ضریب اطمینان در ماه اکتبر به عدد 100 برسد که نسبت به 103 ماه قبل کاهش یافته است. ارزش اتریوم بالای 1,800 دلار باقی مانده است.

بیت کوین (BTC)

همچنان که فعالان بازارها خود را برای دریافت گزارش آتی مربوط به اطمینان مصرف‌کننده از ایالات متحده آماده می‌کردند، قیمت بیت‌ کوین در روز سه‌شنبه تثبیت شد.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، به دنبال افزایش به بالاترین قیمت 34,843.94 دلار در آغاز هفته، در جلسه امروز به پایین‌ترین سطح روزانه 34,083.31 دلار سقوط کرد.

این روند باعث شده است که ارزش بزرگترین رمز ارز جهان زیر قیمت کلیدی 35,000 دلار قرار بگیرد.

btcusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای پایین‌ترین سطح 79.00، که در اعماق محدوده گاوی قرار دارد، ردیابی شد.

شاخص قدرت قیمت اکنون در 82.02 قرار دارد و نقطه قابل مشاهده مقاومت بعدی در نقطه 88.00 دیده می‌شود.

به طور کلی، بسیاری عقیده دارند که ارزش بیت کوین بیش از حد افزایش یافته است و به طور بالقوه احتمال بازگشت طولانی‌مدت‌تر قیمت آن وجود دارد.

اتریوم (ETH)

با وجودی که ارزش اتریوم (ETH) در جلسه امروز کمی کمتر از این سطح بود، به حرکت خود در اطراف سطح 1,800 دلار ادامه داد.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، پس از صعود به بالاترین سطح 1,829.25 دلار در روز دوشنبه، در اوایل روز به پایین‌ترین سطح 1,784.95 دلار سقوط کرد.

گاوها از آن زمان در این سطح پایین قبلی، اتریوم را خریداری کرده‌اند و آن را به نرخ فعلی در حدود 1,813.25 دلار سوق داده‌اند.

ethusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

بر اساس نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، به نظر می‌رسد که این روند صعودی زمانی رخ داد که شاخص قدرت نسبی (RSI) از 68.00 جهش کرد. این شاخص اکنون در 71.65 دیده می‌شود.

معامله‌گران اکنون در انتظار بالاترین سطح 75.00 هستند و اگر قدرت فراتر از این باشد، ارزش اتریوم احتمالاً به 1,900 دلار نزدیک می‌شود.

گزارش امروز چه تاثیری بر بازار رمز ارزها خواهد داشت؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: تثبیت ارزش بیت کوین زیر 35,000 دلار پیش از انتشار گزارش مربوط به ضریب اطمینان مصرف‌کننده ایالات متحده بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.