فروش بیشتر اوراق قرضه آمریکا در دستور کار قرار گرفت

فروش بیشتر اوراق قرضه آمریکا در دستور کار قرار گرفت
آنچه در این مقاله میخوانید

وزارت خزانه‌داری روز چهارشنبه اعلام کرد که به منظور مدیریت بار بدهی قصد دارد حجم مزایده‌های خود را تسریع بخشد.

در تحولی که در وال استریت مورد توجه قرار گرفت، این دپارتمان برنامه‌های بازپرداخت خود را برای فروش بدهی‌های آینده شرح داد. این اعلامیه همراه با بازدهی خزانه داری در حدود بالاترین سطح خود از سال 2007 است، که بازتابی از بازارهای مالی در مورد آسیب‌هایی است که هزینه‌های استقراض بالاتر می‌تواند متحمل شود.

 خزانه‌داری 112 میلیارد دلار بدهی را هفته آینده به حراج خواهد گذاشت تا 102.2 میلیارد دلار از اوراقی را که قرار است در 15 نوامبر سررسید می‌شود، بازپرداخت کند و بیش از 9 میلیارد دلار وجوه اضافی جمع‌آوری کند.

این فروش در سه بخش انجام می‌شود، از سه شنبه با 48 میلیارد دلار اوراق 3 ساله شروع می‌شود و روزهای بعدی شامل فروش 40 میلیارد دلاری اوراق قرضه 10 ساله و 24 میلیارد دلاری اوراق قرضه 30 ساله است.

این وزارتخانه گفت که اندازه حراج سررسیدهای مختلف را افزایش خواهد داد و بیشتر بر اسکناس‌ها و اوراق قرضه دارای کوپن تمرکز خواهد کرد. خزانه‌داری اندازه حراج فعلی خود را برای اوراق تا اواخر نوامبر حفظ خواهد کرد.

دیدگاه خود را درباره فروش بیشتر اوراق قرضه آمریکا در دستور کار قرار گرفت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.