ایلان ماسک تایید می‌کند که هیچ یک از شرکت‌های او هرگز توکن رمزارزی ایجاد نخواهند کرد

ایلان-ماسک-تایید-می‌کند-که-هیچ-یک-از-شرکت‌های-او-هرگز-توکن-رمزارزی-ایجاد-نخواهند-کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا (Tesla) و اسپیس ایکس (Spacex)، تایید کرده است که هیچ یک از شرکت‌های او هرگز توکن رمزارزی را راه‌اندازی نمی‌کنند. توضیحات او پس از استفاده از نام شرکت هوش مصنوعی او در یک رمز ارز مطرح شد و چندین مقاله پلتفرم رسانه اجتماعی X او را با توکن‌های رمز ارز مرتبط کردند.

شرکت‌های ایلان ماسک توکن رمز ارز را راه‌اندازی نمی‌کنند

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، روز جمعه در پلتفرم رسانه اجتماعی X خود اعلام کرد که شرکت‌های او هرگز توکن رمزارزی را ایجاد نخواهند کرد.

توضیحات او پس از انتشار پستی در پلتفرم X توسط کاربر Dogedesigner مطرح شد که به دنبال‌کنندگانش در مورد توکن رمز ارزی هشدار داد که از نام XAI استفاده می‌کرد و ممکن است نام آن با شرکت هوش مصنوعی ماسک اشتباه گرفته شود. Dogedesigner در پیام خود نوشته بود: “ایلان ماسک و xAI با چنین توکن رمز ارزی مرتبط نیستند. لطفا مراقب باشید.” در پاسخ، ماسک تصریح کرد که هیچ یک از شرکت‌های او هرگز توکن رمزارزی ایجاد نمی‌کنند.

elon-musk-no-crypto-token-post

این اولین باری نیست که مالک میلیاردر تسلا انتشار توکن‌های رمزارزی توسط خود و شرکت‌هایش را رد می‌کند. در ماه آگوست، Dogedesigner به طور مشابه در مورد مقالاتی که برخی رمز ارزها را با پلتفرم X ماسک، توییتر سابق، مرتبط می‌ساخت، هشدار داد. او هشدار داد: “ایلان ماسک و پلتفرم X هرگز یک توکن رمزارزی راه‌اندازی نکردند. در مورد چنین مقالاتی، هوشیار باشید.” ماسک در پاسخ گفت: “و ما هرگز توکنی ایجاد نخواهیم کرد.”

ماسک قبلاً فاش کرده بود که شخصاً مالک بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و دوج کوین (DOGE) بوده است. تسلا، شرکت خودروهای الکتریکی او، 184 میلیون دلار بیت کوین در ترازنامه خود تا سه ماهه سوم در اختیار دارد. این شرکت همچنین دارای مقدار کمی دوج کوین (DOGE) است. این میلیاردر حامی میم کوین بوده و آن را رمز ارز مردم می‌داند. در سال 2021، ماسک اظهار داشت که اسپیس ایکس نیز مالک بیت کوین است.

ماه گذشته، این میلیاردر از برنامه خود برای تبدیل X به یک پلتفرم مالی قدرتمند تا پایان سال آینده خبر داد. او تشریح کرد: “وقتی می‌گویم پرداخت‌ها، در واقع منظورم کل زندگی مالی یک نفر است… اگر شامل پول باشد. خدمات مالی، شامل پول یا اوراق بهادار و غیره، روی پلتفرم ما خواهد بود. دیگر به حساب بانکی نیازی نخواهید داشت.”

این شرکت رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر در حال تضمین مجوزهای انتقال پول در سراسر ایالات متحده به منظور ارائه خدمات مالی به کاربران است. ماسک اخیرا گفته است که امیدوار است مجوزهای دیگر مورد نیاز پلتفرم X را در «چند ماه آینده» به دست آورد.

نظر شما در مورد ادعای ایلان ماسک که شرکت‌هایش هرگز توکن رمزارزی ایجاد نمی‌کنند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ایلان ماسک تایید می‌کند که هیچ یک از شرکت‌های او هرگز توکن رمزارزی ایجاد نخواهند کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.