افزایش 219 درصدی کارمزد تراکنش‌های اتریوم در عرض 3 هفته با گران‌تر شدن هزینه انتقال‌ها

افزایش-219-درصدی-کارمزد-تراکنش‌های-اتریوم-در-عرض-3-هفته-با-گران‌تر-شدن-هزینه-انتقال‌ها
آنچه در این مقاله میخوانید

طی سه هفته گذشته، هزینه‌های تراکنش بیت کوین (BTC) به شدت افزایش یافته است و تنها سه روز پیش به بالاترین سطح 15 دلار در هر انتقال رسیده است. به طور مشابه، هزینه انتقال اتریوم (ETH) نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در بازه زمانی 22 اکتبر تا 12 نوامبر 2023، میانگین کارمزد تراکنش‌های اتریوم 219 درصد افزایش یافت و از 2.08 دلار به 6.64 دلار در هر تراکنش رسید.

هزینه‌های انتقال اتریوم در کمتر از یک ماه 219 درصد افزایش یافت

همچنان که هزینه‌های مربوط به گس مورد نیاز برای انتقال ارز دیجیتال در این دوره افزایش یافته است، افزایش در کارمزدهای اتریوم (ETH) بازتاب روند صعودی است که در کارمزد تراکنش‌های بیت کوین (BTC) مشاهده می‌شود. در حال حاضر، متوسط کارمزد تراکنش اتریوم با کارمزد متوسط 0.0013 اتریوم یا 2.70 دلار برای هر تراکنش، برابر با 6.64 دلار است.

جالب اینجاست که با برابر بودن هزینه‌های میانگین و متوسط تراکنش‌های اتریوم با بیت‌کوین، هزینه انتقال اتریوم نیز با هزینه‌های انتقال بیت‌کوین برابر است. با این حال، هنگام انجام انواع دیگر عملیات در بلاک چین اتریوم، مانند درگیر شدن با یک قرارداد هوشمند، واریانس مشخصی ظاهر می‌شود.

میانگین-کارمزد-تراکنش-اتریوم
میانگین کارمزد تراکنش اتریوم (ETH) در 12 نوامبر 2023: متوسط کارمزد در 9 نوامبر 2023، به 10.52 دلار رسید

در نتیجه، مبادله دارایی مبتنی بر اتریوم در یک پلتفرم صرافی غیرمتمرکز (dex) می‌تواند هزینه‌ای از 27.77 دلار تا 28.50 دلار را برای هر تراکنش داشته باشد. به طور مشابه، هزینه انجام یک تراکنش توکن غیرقابل تعویض (NFT) بین 46.93 تا 48.16 دلار در نوسان است.

در روز یکشنبه، 12 نوامبر، هزینه انتقال دارایی‌ها در زنجیره‌های مختلف از طریق پل زدن بین 8.93 تا 9.17 دلار برآورد شده است. از 22 اکتبر 2023 تا 11 نوامبر 2023، اتریوم به طور متوسط روزانه 1,071,448 تراکنش را پردازش کرده است.

بر اساس گزارش وبسایت Flippening Watch، از نظر ارزش بازار، حجم معاملات روزانه و کارمزدهای ۲۴ ساعته جمع‌آوری‌شده توسط اعتبارسنجی‌ها در مقایسه با آن چه استخراج‌کنندگان بیت‌کوین به دست می‌آورند، بیت کوین همچنان از اتریوم پیش است. صرف‌نظر از چشم‌انداز، تراکنش‌های روی این دو بلاک چین، که بر اساس ارزش بازار ارزیابی می‌شوند، به طور قابل توجهی بالاتر از همتایان دیگر لایه یک (L1) خود هستند.

نظر شما در مورد افزایش هزینه انتقال اتریوم چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره افزایش 219 درصدی کارمزد تراکنش‌های اتریوم در عرض 3 هفته با گران‌تر شدن هزینه انتقال‌ها بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.