کیوساکی: پول فیات ایمن نیست، سرمایه‌گذاران باید از خود در برابر بانک‌های مرکزی محافظت کنند!

کیوساکی-پول-فیات-ایمن-نیست
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول (Rich Dad Poor Dad)، هشدار داده است که پول‌های فیات ایمن نیستند و تأکید می‌کند که بانک‌های مرکزی برای نجات خود طلا می‌خرند. او از سرمایه‌گذاران خواست تا از خود در برابر بانک‌های مرکزی محافظت کنند و توصیه خود را برای سرمایه‌گذاری در طلا، نقره و بیت کوین تکرار کرد.

آیا پول فیات امن است؟ رابرت کیوساکی می‌گوید: ابداً!!

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، از سرمایه‌گذاران خواسته است تا از خود در برابر بانک‌های مرکزی محافظت کنند و تاکید کرده است که پول‌های فیات ایمن نیستند. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

این نویسنده مشهور روز شنبه در پلتفرم X نوشت:

“بانک های مرکزی مانند فدرال رزرو در حال خرید طلا هستند. آیا این بدان معناست که پول فیات ایمن است؟ ابدا!”

کیوساکی توصیه کرد: “بانک‌های مرکزی در حال نجات خود از ناکارامدی‌های خود هستند، به همین دلیل است که طلا می‌خرند. وظیفه آنها محافظت از بانک‌ها است نه شما. زرنگ باشید و از خود در برابر بانک‌های مرکزی محافظت کنید: طلا، نقره، بیت کوین را ذخیره کنید.”

بر اساس گزارش شورای جهانی طلا (WGC)، بانک‌های مرکزی در سراسر جهان در سه ماهه سوم با خرید در مجموع 337 متریک تن طلا، اشتهای خود را حفظ کردند. این افزایش در حجم خرید، میزان خرید طلا از ابتدای سال تا به امروز را به رکورد 800 متریک تن رسانده است.

کیوساکی به طور مداوم در مورد ارزهای فیات هشدارهایی صادر کرده و از آنها به عنوان “پول جعلی” یاد می‌کند. در مقابل، او طلا و نقره را “پول خدا” می‌نامد و بیت کوین را به عنوان “پول مردم” معرفی کرده است. در ماه سپتامبر، او گفت: “کریپتو پول آینده است” و خاطرنشان کرد که پول فیات مانند “نان تست” است. او از سرمایه‌گذاران خواسته است که هر چه زودتر به طلا، نقره و بیت کوین روی آورند.

این نویسنده مشهور همچنین بارها در مورد سقوط دلار آمریکا هشدار داده است. او فدرال رزرو را مسئول ایجاد تورم و فروپاشی اقتصاد ایالات متحده می‌داند. او در ماه جولای پیش‌بینی کرد که پایان دلار آمریکا نزدیک است. او در ماه آوریل گفت که آمریکا در حال مرگ است و درباره مرگ قریب‌الوقوع دلار آمریکا هشدار داد. علاوه بر این، او انتظار دارد زمانی که فدرال رزرو شروع به انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) کند، بیت کوین بی‌ارزش شود.

آیا با رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر بی‌پول موافق هستید که پول فیات امن نیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره کیوساکی: پول فیات ایمن نیست، سرمایه‌گذاران باید از خود در برابر بانک‌های مرکزی محافظت کنند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.