افزایش دستمزدها در ژاپن در دستور کار قرار گرفت

افزایش دستمزدها در ژاپن در دستور کار قرار گرفت
آنچه در این مقاله میخوانید

کارفرمایان بزرگ ژاپن قرار است افزایش شدید دستمزد امسال را با دور دیگری در سال 2024 دنبال کنند، که انتظار می‌رود به افزایش هزینه‌های خانوار کمک کند و شرایط لازم را برای بانک مرکزی فراهم کند تا در نهایت محرک‌های پولی عظیم را پس بزند.

نشانه‌های اولیه از سوی کسب‌وکارها، اتحادیه‌ها و اقتصاددانان حاکی از آن است که فشارهای کار و هزینه‌ای که زمینه را برای افزایش دستمزدهای امسال بزرگترین افزایش بیش از سه دهه اخیر فراهم کرده است، همچنان ادامه خواهد داشت تا به مذاکرات کلیدی دستمزد بهار سال آینده ادامه دهد.

شرکت بیمه عمر میجی یاسودا قصد دارد از آوریل آینده دستمزد سالانه حدود 10000 کارمند خود را به طور متوسط 7 درصد افزایش دهد، در حالی که فروشندگان لوازم الکترونیکی Bic Camera قرار است حقوق 4600 کارمند تمام وقت را تا 16 درصد افزایش دهد.

تاکشی نینامی، مدیر عامل شرکت Suntory Holdings، که در شورای مشورتی عالی اقتصادی نخست وزیر فومیو کیشیدا نیز حضور دارد، به رویترز گفت: آنچه در حال وقوع است، تغییر الگوی بزرگی است که از کاهش تورم و به سمت تورم می‌رود.

این اطلاعیه‌ها در حالی منتشر می‌شوند که کیشیدا فشار زیادی بر شرکت‌ها برای افزایش دستمزد برای جبران درد خانواده‌ها از افزایش هزینه‌های زندگی وارد می‌کند.

دیدگاه خود را درباره افزایش دستمزدها در ژاپن در دستور کار قرار گرفت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.