پیش‌بینی قیمت نقره – تلاش‌های نقره برای آغاز دوباره روند صعودی

پیش‌بینی-قیمت-نقره
آنچه در این مقاله میخوانید

بهای نقره در اوایل جلسه معاملاتی روز چهارشنبه تا حدی دچار نوسان شد، و در ابتدا تنها برای معکوس کردن مسیر و نشان دادن نشانه‌های انعطاف پذیری، کاهش یافت.

تحلیل تکنیکال بازار نقره

در زمینه بزرگتر، من معتقدم که این بازار پتانسیل این را دارد که به تدریج به سطح 24 دلار برسد و شاید حتی از آن پیشی بگیرد. با این وجود، بسیار مهم است که بدانیم این بازار خاص، با پیچیدگی‌های زیادی که نقره دارد، مستعد رفتارهای پراکنده است.

میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰۰ روزه همچنان مقادیری از حمایت را ارائه می‌دهد، در حالی که میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه در تلاش است تا از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه بالاتر برود، که این امر اشاره به امکان شکل‌گیری یک “صلیب طلایی” دارد. آغاز روند صعودی می‌تواند راه را برای بازار به سمت سطح ۲۵ دلار هموار کند و احتمالاً صحنه را برای حرکت به سمت سقف دوگانه حول و حوش ۲۵.۵۰ دلار آماده نماید.

در مقابل، اگر شاهد شکستی پایین‌تر از میانگین‌های متحرک باشیم، پتانسیل کاهش به سمت سطح ۲۲ دلار وجود دارد که قبلاً به عنوان نقطه بازگشت پس از اعداد تورم پایین‌تر از حد انتظار در ایالات متحده عمل کرده بود. این بدان معناست که همچنان خوش‌بینی در میان فعالان بازار درباره احتمال پذیرش سیاست پولی انعطاف‌پذیرتر توسط فدرال رزرو وجود دارد. با این حال، چنین تغییری در کوتاه‌مدت بعید به نظر می‌رسد.

امید غالب پیرامون فدرال رزرو حداقل در نظر گرفتن تغییراتی در سیاست پولی است که دلیلی برای جشن گرفتن تجار ارائه می‌دهد. نتیجه بلندمدت هنوز نامشخص است و لازم است که توجه شود که بازار نقره معمولاً با دلار آمریکا ارتباط منفی دارد، عاملی که باید مورد توجه قرار گیرد.

در حال حاضر، تمایلی به شرکت در فعالیت‌های فروش نقره ندارم و معتقدم که عقب‌نشینی‌ها می‌توانند فرصت‌های خرید معتبری فراهم کنند. با این حال، باید هنگام ورود به این بازار احتیاط کرد. علاوه بر این، ضروری است به خاطر داشته باشیم که پنج‌شنبه روز شکرگزاری است، که به این معنی است که معاملات این هفته محدود خواهد بود.

در نهایت، عملکرد اخیر نقره با نوسانات قابل توجهی مشخص شده است، اما پتانسیل برای مسیر صعودی به سمت سطح ۲۴ دلار همچنان ادامه دارد. ماهیت نوسانی بازار نقره و ارتباط آن با دلار آمریکا آن را به بازاری تبدیل می‌کند که احتیاط در آن از اهمیت حیاتی برخوردار است. در حالی که ایده فرصت‌های خرید بالقوه در طی عقب‌نشینی‌ها باقی است. با نزدیک شدن به روز شکرگزاری، فعالان بازار باید شرایط معاملاتی آرام‌تری را در روزهای آینده انتظار داشته باشند.

نظر شما در مورد روند آتی قیمت نقره چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیش‌بینی قیمت نقره – تلاش‌های نقره برای آغاز دوباره روند صعودی بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.